گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۶:۵۱
شناسه : 252902
تاریخ : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
دلال بازی یک مدیربرنامه ایرانی برای انتقال تیام به الکویت

یک مدیربرنامه ایرانی با بستن پیش‌قراردادی با باشگاه الکویت، قصد انتقال این مهاجم سنگالی به قهرمان کویت را داشت.

مامه بابا تیام استقلال

یک مدیربرنامه ایرانی با بستن پیش‌قراردادی با باشگاه الکویت، قصد انتقال این مهاجم سنگالی به قهرمان کویت را داشت.

به گزارش افق نیوز/ پیش از بازی برگشت با ذوب‌آهن بود که خبرهایی مبنی بر پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای از باشگاه الکویت برای مامه تیام، مهاجم سنگالی استقلال به دست این باشگاه رسید؛ پیشنهادی که با شیطنت یک مدیربرنامه‌ایرانی به دست مهاجم سیه‌چرده آبی‌ها رسید.

پس از درخشش تیام درلیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، یک مدیربرنامه ایرانی برای او پیشنهاد مالی بزرگی را برای مهاجم سنگالی از طرف باشگاه الکویت فراهم می‌کند و تیام نیز رضایت می‌دهد تا در صورت کامل شدن انتقال، این مدیربرنامه نیز حق‌الزحمه خود را دریافت کند.

تیام که برای مذاکره مجبور می‌شود به کویت سفر کند متوجه شرط کویتی‌ها برای امضای قراردادی سه الی پنج ساله می‌شود اما مهاجم استقلال که خواهان بستن قراردادی یک‌ساله بود، جواب منفی‌اش را به تیم کویتی اعلام می‌کند. شرایط برای بازگشت تیام زمانی دشوار می‌شود که مدیربرنامه ایرانی، پیش از مذاکره این مهاجم با الکویت پیش‌قراردادی را با این تیم امضا کرده بود و پول آن را نیز برای خود برداشته بود.

با مساعدت و پیگیری‌های مدیران استقلال، این پول به حساب الکویت برگردانده می‌شود تا تیام در کویت دچار مشکل نشود و از طرفی کار مهاجم آبی‌ها برای تمدید قرارداد با این تیم راحت شود.

توافق اولیه با این بازیکن صورت گرفته و حال مدیران آبی‌های پایتخت منتظر حضور تیام در تهران هستند تا قرارداد جدیدی را با مهاجم سنگالی به امضا رسانند.