گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۲۰:۰۱
شناسه : 252994
تاریخ : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
پشت پرده اولتیماتوم باشگاه پرسپولیس به هافبک میانی‌اش

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تنها یک روز تا پایان اولتیماتوم این باشگاه برای تمدید قرارداد فرصت دارد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تنها یک روز تا پایان اولتیماتوم این باشگاه برای تمدید قرارداد فرصت دارد.
 کمال کامیابی نیا پشت پرده اولتیماتوم باشگاه پرسپولیس به هافبک میانی‌اش

افق نیوز/ باشگاه پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد کمال کامیابی‌نیا بیانیه‌ای را عصر شنبه صادر کرد که طی آن خبر از فرصت ۴۸ ساعته این باشگاه به هافبک دفاعی تیمش داد.

 

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس با توجه به مذاکره حضوری که با مدیر برنامه‌های وی داشته است در خصوص زمان تمدید قرارداد کامیابی نیا به توافقات کامل رسیده بودند که این بازیکن به آن عمل نکرد و به ترکیه سفر کرد.

 

با وجود اینکه کامیابی‌نیا در استانبول هم با هیچ تیمی مذاکره نکرده اما مدیران باشگاه پرسپولیس بابت بدقولی اش ناراحت هستند و در یک اقدام ضربتی اعلام کردند تنها دو روز فرصت دارد تا تکلیف خود را روشن کند.

 

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است برانکو ایوانکوویچ می خواهد بازیکنان خود را پیش از شروع تمرینات پیش فصل بطور کامل در اختیار داشته باشد و به همین خاطر فرصت کمی در اختیار هافبک سرخپوشان برای تمدید قرارداد وجود دارد.

 

اینکه باشگاه پرسپولیس از بازیکن فعلی اش بخواهد تنها ظرف دو روز تکلیف خود را روشن کند در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه است. اتفاقی که بدون شک با هماهنگی سرمربی تیم صورت گرفته است و رسانه کردن این موضوع، هدفی جز نمایش قدرت مدیران و کادرفنی پرسپولیس ندارد.

 

احتمالا گرشاسبی خواسته تا بار دیگر نشان دهد معطل هیچ بازیکنی نمی ماند و منت کامیابی‌نیا را برای تمدید قرارداد نخواهد کشید.

 

بازیکنی که بعید نیست با توجه به مصدومیت های متوالی‌اش در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر دل برانکو ایوانکوویچ را هم زده باشد و این مربی علاقه ای برای همکاری با وی نداشته باشد.

 

باید دید کامیابی نیا در فاصله ۲۴ ساعت مانده تا پایان اولتیماتوم باشگاه چه تصمیمی می گیرد. آیا او هم مثل دوستان صمیمی اش در پرسپولیس نظیر محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده جایی در لیست سرخپوشان در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ندارد یا اینکه می ماند و برای حضور در ترکیب اصلی خواهد جنگید.

 

مهر