گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۲۳:۳۹
شناسه : 253012
تاریخ : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
استقلال بهترین پیشنهاد را به تیام داد

لابه‌لای صحبت‌هایی که با پندار توفیقی داشتیم درباره مامه بابا تیام هم صحبت‌هایی به میان آمد.

لابه‌لای صحبت‌هایی که با پندار توفیقی داشتیم درباره مامه بابا تیام هم صحبت‌هایی به میان آمد.
بازیکنان استقلال_تیام استقلال بهترین پیشنهاد را به تیام داد

افق نیوز/لابه‌لای صحبت‌هایی که با پندار توفیقی داشتیم درباره مامه بابا تیام هم صحبت‌هایی به میان آمد.

اینکه سرانجام تکلیف این مهاجم سیه‌چرده با استقلال چه می‌شود. تیام این روزها در سنگال است و توفیقی درباره‌‌اش به خبرورزشی گفت: «تیام یک فوتبالیست حرفه‌ای است. ما وقتی می‌خواستیم او را جذب کنیم با سربرگ فسخ قرارداد باشگاه یوونتوس به تهران آمده بود. این نشان می‌دهد او فوتبالیستی است که کاملاً با قواعد انتقال حرفه‌ای آشناست. او می‌تواند برای آینده فوتبالی‌‌اش تصمیم بگیرد و ما هم می‌خواهیم او در آرامش این کار را انجام بدهد. هرگز در این باره او را تحت فشار هم قرار نمی‌دهیم».

این مقام بلندپایه در استقلال گفت: «نکته حائز اهمیت درباره تیام این است که این بازیکن به شدت استقلالی است. هواداران را دوست دارد و ارتباط خیلی عمیقی با طرفداران تیم استقلال برای خودش ایجاد کرده است. با این همه ما می‌دانیم که او در دنیای حرفه‌ای خواستار زندگی طبیعی‌‌اش هم هست و کمکش می‌کنیم که بهترین تصمیم را برای خودش و فوتبالش بگیرد».

این مدیر استقلالی گفت: «درباره بحث پیشنهاد مالی باشگاه هم توجهی به ارقام اعلام شده در فضای رسانه‌ای و یا مجازی (یک میلیون دلار) نکنید و فقط این را بدانید که ما بهترین پیشنهاد مالی را به او داده‌ایم و باقی این اعداد و ارقام همگی الکی است». توفیقی به خبرورزشی گفت: «نکته حائز اهمیت درباره تیام این است که او تحت هر شرایطی بخواهد به تیمی دیگر برود، باید از ما رضایتنامه بگیرد. این همان دلیلی بود که مانع شد تا ظرف ۱۰ روز اقامت در کویت نتواند قراردادی با تیم کویتی ببندد. رابطه ما با تیام براساس اصول حرفه‌ای و احترام متقابل است و فعلاً منتظر هستیم تا او در آرامش تصمیش را بگیرد».
تیام یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشته و با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار می‌تواند از این تیم جدا شود.