گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۸:۰۳
شناسه : 253150
تاریخ : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
آخرین وضعیت تراکتورسازی/ ۱۰ بازیکن جدید اضافه می شوند

افق نیوز/ با وجود جذب ۳ بازیکن، احتمالا تراکتورسازان ۱۰ بازیکن دیگر به جمع نفرات شان اضافه خواهند کرد.

با وجود جذب ۳ بازیکن، احتمالا تراکتورسازان ۱۰ بازیکن دیگر به جمع نفرات شان اضافه خواهند کرد.

تیم تراکتورسازی بعد از انتقالات مالکیت به محمد رضا زنوزی فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع کرده و مسئولان این باشگاه به دنبال بستن تیمی خوب و قدرتمند هستند. آنها تاکنون در نقل و انتقالات محسن فروزان، محمد طیبی و علیرضا نقی زاده را به خدمت گرفته اند و به نظر می رسد بازیکنان پرتعداد دیگری نیز به جمع نفرات شان اضافه شوند.

با توجه به ۳ بازیکن مذکور تراکتورسازی می توانددر ادامه نقل وانتقالات ۳ بازیکن لیگ برتری دیگر به خدمت بگیرد که در این خصوص اولویت با یک مدافع وسط ، یک مدافع راست و یک بازیکن تهاجمی است که هم می تواند مهاجم باشد و هم هافبک هجومی.

با اضافه شدن محسن فروزان مشکلی از بابت دروازه بان دیده نخواهد شد. علاوه بر فروزان ، فرزین گروسیان و مهدی محمدیان دو دروازه بان دیگر تراکتور خواهند بود که در تیم حضور دارند و می توانند در صورت نیاز به زمین بروند.

سرخپوشان تبریزی با توجه به اضافه شدن محمد طیبی در پست دفاع وسط هم اکنون محمدرضا مهدی زاده و محمد نادری را نیز در اختیار دارند اما با توجه به اینکه نادری پست اصلی اش دفاع چپ است، آنها می خواهند یک مدافع وسط دیگر را نیز به خدمت بگیرند تا مشکلی در این بخش نداشته باشند.در دفاع چپ تراکتور مشکلی نخواهد داشت، این تیم رضا شربتی و محمد مسلمی پور جوان را در اختیار دارد و نادری نیز توانایی بازی در این پست را خواهد داشت. مشکل اصلی اما خط دفاع است. جایی که محمد ایرانپوریان جدا شده و به سپاهان رفته و از طرف عارف آقاسی که توانایی بازی در این پست را داشت، هم با پایان خدمت سربازی اش باید به فولاد خوزستان برگردد. از این رو اگرچه دانیال اسماعیلی فر توانایی بازی در پست دفاع راست را دارد اما جذب یک مدافع راست خوب بر تراکتورسازان واجب است.

در خط هافبک تراکتوری ها مشکل چندانی ندارند. آنها بازیکنانی مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر را دارند. از طرفی مهدی کیانی نیز احتمالا قراردادش  تمدید خواهد شد و در جمع سرخ ها خواهد ماند. امیر نصرآزادانی  وقائم اسلامی خواه مصدومیت شان برطرف شده و می توانند به تیم برگردند و البته احتمالا یک بازیکن هم در پست هافبک هجومی جذب خواهد شد. از طرفی با توجه به خداحافظی احتمالی محمد ابراهیمی شاید نیاز به جذب یک یا دو وینگر احساس شود که احتمالا چنین سهمیه ای با بازیکنان لیگ یکی و خارجی پر شود.

در خط حمله نیز اگر فرزاد حاتمی را جدا شده تصور کنیم، ارسلان مطهری یکسال دیگر با تراکتورسازی قرارداد دارد و محمدرضا آزادی جوان نیز حضور خواهد داشت. با این حال شاید یک بازیکن خارجی خوب به جمع تراکتوری ها در این پست اضافه شود. ضمن اینکه احتمال حضور پیام صادقیان نیز در خط حمله تراکتورسازی به عنوان بازیکنی که سهمیه لیگ برتری هم محسوب نمی شود، کم نیست.

به طور طبیعی تراکتورسازی در ادامه نقل و انتقالات ۴ بازیکن خارجی، ۳ سهمیه لیگ برتری و احتمالا۳ یا ۴ بازیکن جوان و با استعداد از دسته های پایین تر جذب کند تا با تیمی قدرتمند روانه مسابقات لیگ هجدهم شود.