گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۶:۲۱
شناسه : 253534
تاریخ : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
شرایط بدتر از بیرانوند را قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ داشتم/ او می تواند عملکرد خوبی داشته باشد

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: در مجموع مطمئن هستم علیرضا بیرانوند با روحیه‌ای که دارد می‌تواند عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: در مجموع مطمئن هستم علیرضا بیرانوند با روحیه‌ای که دارد می‌تواند عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشد.
ابراهیم میرزاپور+علیرضا بیرانوند شرایط بدتر از بیرانوند را قبل از جام جهانی 2006 داشتم/ او می تواند عملکرد خوبی داشته باشد

افق نیوز/ ابراهیم میرزاپور در حاشیه تمرین تیم ملی، گفت: طبق چیزی که در اینجا دیدم و صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتم خدا را شکر شرایط بسیار خوب است. تیم دیروز در آخرین بازی تدارکاتی هم برنده شد و بازیکنان با روحیه وارد مسابقات خواهند شد. شرایط خوب است. اولین بازی می‌تواند سخت‌ترین بازی باشد. امیدوارم در بازی با مراکش با یک بازی خوب نتیجه خوبی هم کسب شود.

 

وی در مورد  اینکه زمانیکه او بازی می‌کرد انتقادات زیادی مطرح می‌شد و الان این شرایط برای علیرضا بیرانوند هم وجود دارد، خاطرنشان کرد: تقریبا ۲ هفته قبل به تمرین پرسپولیس رفتم تا با بیرانوند صحبت کنم. او علاوه بر  اینکه گلر تیم ملی است همشهری من هم هست.  وظیفه خودم دانستم تا بروم با او صحبت کنم. من شرایط بدتر از او را در جام جهانی ۲۰۰۶ داشتم. صحبت‌های خوبی با او انجام دادم و تجربیاتم را بیان کردم. بیرانوند هم فردی است که دوست دارد موفق شود و شرایط خوبی داشته باشد. فکر می‌کنم او دروازه بان اول تیم ملی باشد.

 

میرزاپور در مورد اینکه آیا او می‌تواند درون دروازه تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشد، گفت:  در هر فصل برای هر دروازه‌بانی افت پیش می‌آید بیرانوند امسال این شرایط را داشت. در مجموع او دروازه‌بان با کیفیتی است. جام جهانی شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌توان گفت که کسی گل نخورد اما در مجموع مطمئن هستم بیرانوند با روحیه‌ای که دارد می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

 

فارس