گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۶:۲۴
شناسه : 255654
تاریخ : ۱۱ تیر ۱۳۹۷
مسئولان استقلال به من پیشنهاد شکایت دادند/ دوست دارم همه چیز در چارچوب احترام پیش برود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولان باشگاه استقلال به من پیشنهاد دادند که برای رسیدن به طلبم، از این باشگاه شکایت کنم.

نیکبخت: مسئولان استقلال به من پیشنهاد شکایت دادند/ دوست دارم همه چیز در چارچوب احترام پیش برود

علیرضا واحدی نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد طلبی که از باشگاه استقلال دارد، اظهار داشت: واقعیت این است که من از مدت‌ها پیش از باشگاه استقلال طلب دارم، ولی این موضوع را زیاد در رسانه‌ها عنوان نکردم. حتی درصدی از طلبم را بخشیدم و امیدوار بودم که باشگاه با من تسویه حساب کند، اما این اتفاق رخ نداد. چند بار وعده و وعید شنیدم و رفتارهایی هم صورت گرفت که ناراحت‌کننده بود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: مدتی پیش به باشگاه رفتم و قول دادند که طلبم را بدهند، ولی اتفاق جدیدی رخ نداد. جالب اینجاست که مسئولان استقلال به من پیشنهاد دادند که برای گرفتن طلبم از این باشگاه شکایت کنم. من دوست ندارم دنبال این کارها باشم و دوست دارم همه چیز در چارچوب احترام پیش برود. متأسفانه رفتارهایی که با من داشتند، اصلاً درست نبود.

وی همچنین با اشاره به عملکرد تیم ملی در جام جهانی روسیه گفت: قبل از اینکه جام جهانی شروع شود خیلی‌ها انتظار نداشتند که چنین عملکردی داشته باشیم و چهار امتیاز بگیریم. حتی برخی پیش‌بینی می‌کردند که تیم ملی شکست‌های سنگینی را تجربه کند، ولی این اتفاق رخ نداد و ما نمایشی آبرومندانه داشتیم. اگر کمی خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. اعتقاد من این است که بچه‌ها و کادر فنی زحمت‌شان را کشیدند و باید از زحمات آنها قدردانی کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی در مورد خداحافظی سردار آزمون و رضا قوچان‌نژاد از تیم ملی تصریح کرد: من در این مورد نظری ندارم. این یک تصمیم شخصی بود و نمی‌دانم چرا آنها چنین تصمیمی گرفتند.