گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی
ساعت : ۱۶:۳۵
شناسه : 255746
تاریخ : ۱۲ تیر ۱۳۹۷
پنج انتصاب جدید در سازمان اوقاف و امور خیریه

رئیس سازمان اوقاف باصدور احکامی جداگانه‌ معاونان جدید «فرهنگی، اجتماعی»، «اوقافی، حقوقی و امور مجلس»، «بهره‌وری اقتصادی موقوفات» و «بقاع متبرکه» و مدیران کل «تحقیق و حسابرسی» و «فناوری اطلاعات و ارتباطات» را منصوب کرد.

خبرگزاری فارس: پنج انتصاب جدید در سازمان اوقاف و امور خیریه

به گزارش افق نیوز /پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه طی مراسمی که با حضور حجت‌الاسلام علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و عبدالرصا عابد قائم مقام این سازمان و جمعی از مدیران، معاونان، کارکنان و کارشناسان این سازمان برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات حجت‌الاسلام احمد شرفخانی معاون پیشین فرهنگی و اجتماعی، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل به عنوان معاون جدید فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف منصوب و مشغول به کار شد.

همچنین در ادامه این مراسم رئیس سازمان اوقاف ضمن اهدای لوح سپاس به حجت‌الاسلام محمدمهدی حاتمی معاون سابق اوقافی، حقوقی و امور مجلس این سازمان، حجت‌الاسلام امرالله حسنی‌نیا را به سمت معاون جدید امور اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف منصوب کرد.

براساس این گزارش در این مراسم همچنین با قدردانی از تلاش‌های عباسعلی جعفری در سمت معاون پیشین بهره‌وری اقتصادی، حجت‌الاسلام محمدمهدی حاتمی به سمت معاون جدید بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه منصوب و مشغول به کار شد.

این گزارش می‌افزاید: در این مراسم علاوه براین ضمن قدردانی از خدمات محمد مؤمنی مدیرکل سابق فناوری اطلاعات و ارتباطات، علیرضا ترکی به عنوان مدیرکل جدید فناوری اطلاعات و ارتباطات منصوب و مشغول به کار شد.

رئیس سازمان اوقاف باصدور حکم دیگری با قدردانی از خدمات و تلاش‌های مجدانه حجت‌الاسلام حسنی‌نیا مدیر کل سابق تحقیق، حجت‌الاسلام احمد شرفخانی را به سمت مشاور رئیس سازمان و مدیر کل جدید تحقیق و حسابرسی سازمان اوقاف منصوب کرد.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف همچنین ضمن قدردانی از خدمات مدیرکل سابق فناوری اطلاعات، محمد مؤمنی را به سمت مشاور رئیس سازمان اوقاف در حوزه فناوری اطلاعات منصوب کرد.