گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۱:۲۸
شناسه : 256334
تاریخ : ۱۸ تیر ۱۳۹۷
«سروش» و ترابی اهداف ما در نقل‌ و انتقالات بودند/ امیری تنها دغدغه ما است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: فعلا دغدغه ما تمدید قرارداد امیری است البته مشکلی ازاین بابت وجود ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: فعلا دغدغه ما تمدید قرارداد امیری است البته مشکلی ازاین بابت وجود ندارد.
بازی دوستانه پرسپولیس+حمیدرضا گرشاسبی «سروش» و ترابی اهداف ما در نقل‌ و انتقالات بودند/ امیری تنها دغدغه ما است

افق نیوز/ حمیدرضا گرشاسبی در خصوص امضای قرارداد باشگاه پرسپولیس با سروش رفیعی اظهار داشت: از همان ابتدا هدف ما در نقل و انتقالات جذب سروش رفیعی و مهدی ترابی بود. خدا را شکر هم ترابی را جذب کردیم و هم با قرارداد یک و نیم ساله سروش را به پرسپولیس آوردیم. ضمن اینکه پیش از این هم با تمام بازیکنان مدنظر کادر فنی یک به یک قرارداد بستیم.

وی در خصوص اینکه هدف باشگاه پرسپولیس در ادامه فصل نقل و انتقالات چیست عنوان کرد: فقط مانده قرادادمان را با وحید امیری تمدید کنیم. فعلا دغدغه ما این مسئله است البته مشکلی ازاین بابت وجود ندارد، اما آماده مذاکره با امیری هستیم. بعد از تمدید قرارداد با امیری دیگر کارمان در نقل و انتقالات تمام می‌شود و فعالیتی نخواهیم داشت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر وحید امیری قراردادش را با این باشگاه تمدید نکند آیا جایگزینی برای این بازیکن در نظر گرفته شده گفت: اگر خدای نکرده امیری قرادادش را تمدید نکند ما دیگر فعالیتی در نقل و انتقالات نخواهیم کرد و امیری آخرین هدف ما در نقل و انتقالات خواهد بود. امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد و امیری هم قراردادش را تمدید کند.

گرشاسبی درباره وضعیت اردوی پرسپولیس در کوروواسی عنوان کرد: خوشبختانه اردوی خوبی و بانشاطی را در کمپی خوب برگزار کردیم نکته جالب اردوی ما این است که تمرینات هر روز و حتی مسابقات دوستانه ما در کوروواسی از طریق یک اپلیکیشن برای هواداران پخش می‌شو د. که این نکته جذابی است.

وی درباره اینکه سازمان لیگ به‌صورت رسمی اعلام کرد دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین پرسپولیس و استقلال قطعا در تاریخ اعلام شده برگزار می‌شود گفت: ما مشکلی با این مسئله نداریم. از همان اول هم گفتیم که می‌خواهیم در سوپرجام به میدان برویم الان هم اعتراضی به این مسئله نداریم.