گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۱:۰۹
شناسه : 261354
تاریخ : ۰۵ شهریور ۱۳۹۷
آرزوی عجیب بازیگر ” پرسپولیسی ” در مورد ” بیرانوند “

بازیگر سینما و تلویزیون درباره دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر گفت: قطعاً بازی مقابل این تیم آن هم در زمین حریف بسیار دشوار است.

بازیگر سینما و تلویزیون درباره دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر گفت: قطعاً بازی مقابل این تیم آن هم در زمین حریف بسیار دشوار است.

محسن افشانی از آن دسته بازیگرانی است که علاقه زیادی به فوتبال و پرسپولیسدارد. به بهانه نزدیک شدن بازی حساس این تیم مقابل الدحیل با این بازیگر سینما و تلویزیون گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید…

*بازی‌های پرسپولیس را در این فصل دنبال می‌کنید؟

محسن افشانی :من تا چند روز پیش ایران نبودم و نتوانستم بازی‌ها را کامل ببینم، ولی نتایج را دنبال کردم و می‌دانم پرسپولیس در رده سوم قرار دارد. امیدوارم این تیم به روند خوب خودش برگردد و باز هم صدرنشین شود.

*تا جایی که می‌دانم تو در پرسپولیس با فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و مهدی طارمی رفاقت زیادی داشتی؛ سه بازیکنی که همگی از پرسپولیس جدا شدند.

محسن افشانی: بله من با محسن، فرشاد و مهدی رفاقت زیادی داشتم. البته هنوز با هم در ارتباطیم. راستش نمی‌دانم دلیل جدایی محسن از پرسپولیس چه بود، ولی فرشاد و مهدی حق داشتند برای آینده فوتبالی خود تصمیم بگیرند و امیدوارم در تیم‌های‌شان موفق باشند.

*ولی با توجه به محرومیت پرسپولیس، جدایی این نفرات تأثیرگذار به ضرر این تیم شد.

محسن افشانی: قبول دارم پرسپولیس نسبت به فصل قبل ضعیف‌تر شده، ولی باز هم بهترین تیم ایران است و در هر حالتی برای ما محبوب. مطمئنم هواداران پرتعداد پرسپولیس از تیم مورد علاقه‌شان حمایت می‌کنند.

*پرسپولیس با این وضعیت می‌تواند در لیگ برتر امسال قهرمان شود؟

محسن افشانی: بله، قطعاً پرسپولیس با همین تیم هم می‌تواند قهرمان شود. بازیکنان باکیفیتی در این تیم حضور دارند ضمن اینکه برانکو کارش را به خوبی بلد است و پرسپولیس باز هم مدعی اصلی قهرمانی است.

*پرسپولیس سه‌شنبه باید در یک بازی حساس مقابل الدحیل قطر به میدان برود. این دیدار را چطور می‌بینی؟

محسن افشانی: الدحیل تیم بسیار قدرتمندی است و فصل گذشته هم قهرمان لیگ قطر شده بود. قطعاً بازی مقابل این تیم آن هم در زمین حریف بسیار دشوار است، ولی امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب نتیجه قابل قبولی مقابل این تیم بگیریم و به دور بعد راه پیدا کنیم.

*نتیجه بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

دوست دارم پرسپولیس با گل علیرضا بیرانوند بازی را ببرد!

*علیرضا بیرانوند؟ بله دلم می‌خواهد پرسپولیس پنالتی بگیرد و علیرضا توپ را وارد دروازه کند.

*تو معمولاً زیاد به ورزشگاه می‌روی. الان جو استادیوم‌های ما چطور است؟

محسن افشانی:اصلاً خوب نیست. جو ورزشگاه‌ها بسیار بد است. وقتی در استادیوم سنگ و بطری می‌اندازند و چاقوکشی می‌شود، یعنی امنیت ندارد. تا الان تلاش می‌کردم وضعیت طوری شود که خانم‌ها هم بتوانند به ورزشگاه بیایند، ولی با این شرایط خودم هم جرأت نمی‌کنم به استادیوم بروم.