گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۷:۴۶
شناسه : 262011
تاریخ : ۱۱ شهریور ۱۳۹۷
چراغ قرمز پرسپولیسی ها به آقای گل ؛ فکر برگشت به پرسپولیس را از سرت بیرون کن

هواداران پرسپولیس با کنار هم گذاشتن این مسائل حاضر به قبول بازگشت این بازیکن نیستند و بعد از به وجود آمدن شایعات اخیر در فضای مجازی خطاب به طارمی نوشتند:«بهتر است در قطر بمانی و فکر برگشت به پرسپولیس را از سرت بیرون کنی!»

هواداران پرسپولیس از شایعه بازگشت طارمی به پرسپولیس استقبال نکردند.

بعد از حضور پرسپولیس در قطر به منظور رویارویی با الدحیل در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مهدی طارمی مهاجم سابق سرخپوشان راهی اردوی پرسپولیس شد و با بازیکنان و کادر فنی این تیم دیدار کرد. بعد از این دیدار که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت شایعاتی مبنی بر ناراضی بودن مهدی از شرایطش در الغرافه و فوتبال قطر و علاقه او برای بازگشت به پرسپولیس در نیم‌فصل به راه افتاد که بلافاصله تکذیب شد، اما نکته جالب در مورد این شایعه واکنش تند هواداران پرسپولیس به این ماجرا بود به طوری که عده زیادی از طرفداران این تیم با گذاشتن پست‌های مختلف مخالفت جدی خود را با بازگشت طارمی به پرسپولیس اعلام کردند.

طارمی برای چند فصل مرد اول پرسپولیس و هواداران این تیم بود و بعد از دو دوره آقای گلی پشت سر هم ستاره بی‌چون و چرای سرخپوشان شد. او فکرش را نمی‌کرد بعد از ۴ سال فوق‌العاده با پیراهن پرسپولیس و رسیدن به تیم ملی از طریق این تیم، رابطه‌اش با طرفداران به این شکل تیره و تار شود. هواداران پرسپولیس در آن مدت پشت مهاجم تیم‌شان ایستادند و حتی در تمام نظرسنجی‌ها به طارمی رأی می‌دادند و انصافاً مهدی هم نقش زیادی در موفقیت‌های پرسپولیس داشت، ولی بعد از محرومیت این تیم، طرفداران پرسپولیس، طارمی را مقصر اصلی بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم می‌دانستند و بعد از آن هم که با جدایی‌اش از این تیم و رفتن به لیگ قطر با وجود نیاز پرسپولیس، دیگر رابطه هواداران با مهدی مثل قبل نشد.

هواداران پرسپولیس با کنار هم گذاشتن این مسائل حاضر به قبول بازگشت طارمی نیستند و بعد از به وجود آمدن شایعات اخیر در فضای مجازی خطاب به طارمی نوشتند:

«بهتر است در قطر بمانی و فکر برگشت به پرسپولیس را از سرت بیرون کنی!»

خبرورزشی