گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۱:۱۲
شناسه : 262033
تاریخ : ۱۱ شهریور ۱۳۹۷
خبر رویایی برای استقلالی ها ؛ پروسه بازگشت فوق ستاره به تیم شفر استارت خورد!

البته هنوز هیچ چیز معلوم نیست و این منوط به موافقت وینفرد شفر است. قرار است در روزهای آینده جلسه‌ای در این خصوص صورت بگیرد و ستاره سابق آبی‌ها بعد از سال‌ها دوباره به تیم سابق خود بازگردد این بار در قامت مربیگری.

با اعلام وینفرد شفر، جری ساناک مربی خارجی این تیم این فصل در خدمت استقلال نخواهد بود و قرار است در روزهای آینده یک مربی جایگزین او در جمع آبی‌پوشان شود.

فصل گذشته زمانی که شفر به ایران آمد کمیته فنی وقت استقلال به وی پیشنهاد داد از وجود دو دستیار ایرانی در جمع کادر فنی استفاده کند که وی فقط از وجود بیژن طاهری به عنوان مربی سود برد و زیر بار مربی ایرانی دیگر نرفت اما ظاهرا دوباره بحث حضور مربی ایرانی در جمع استقلالی‌ها سوژه شده و شاید فرهاد مجیدی کاپیتان سابق و محبوب آبی‌ها روی نیمکت استقلال بنشیند. البته هنوز هیچ چیز معلوم نیست و این منوط به موافقت وینفرد شفر است. قرار است در روزهای آینده جلسه‌ای در این خصوص صورت بگیرد و ستاره سابق آبی‌ها بعد از سال‌ها دوباره به تیم سابق خود بازگردد این بار در قامت مربیگری.

استقلال بعد از باخت مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا زیر تیغ انتقادات قرار دارد و حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌ها می‌تواند فشارها را کمتر کند.

ایلنا