گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۴:۱۳
شناسه : 262556
تاریخ : ۱۶ شهریور ۱۳۹۷
پرونده دایی، آرام طبع و همامی برای پرسپولیس خطرناک است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه رامین رضاییان به این تیم اضافه نمی‌شود، گفت: پرونده علی دایی، مسعود همامی و آرام طبع برای پرسپولیس خطری است.

گرشاسبی: پرونده دایی، آرام طبع و همامی برای پرسپولیس خطرناک است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه رامین رضاییان به این تیم اضافه نمی‌شود، گفت: پرونده علی دایی، مسعود همامی و آرام طبع برای پرسپولیس خطری است.

به گزارش افق نیوز، حمیدرضا گرشاسبی درباره فرصت پرسپولیس برای حل مشکل بدهی ها تا فردا گفت: یکسری از این بدهی های ما فوری بود که شامل حدود ۱۸۰ تا ۱۹۰ نفر و ۳۲ پرونده خارجی می شد. ما این پرونده ها را بستیم. از این لیست که تا شنبه هم فرصت داریم، فقط سه نفر باقی مانده اند که به قول ورزشی ها خطری است. دنبالش هستیم تا مشکل را حل کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: این سه نفر علی دایی، مسعود همامی و محمد امین آرام طبع هستند. وظیفه ما و باشگاه است که این مسائل را حل کنیم تا مشکلی برای باشگاه ایجاد نشود.

گرشاسبی در خصوص اینکه مدیر بعد از او در پرسپولیس خیالش راحت خواهد بود، تاکید کرد: هرجا مسئولیت داشتم، وظیفه ام پاکسازی و جاده سازی بوده است. این تعریف از خودم نیست ولی به قول آقای خسروی وفا (رئیس کمیته پارالمپیک) هرجا بوده ایم، کارگری کرده ایم تا در پیشگاه جامعه ورزشی و خداوند سربلند باشم. تا الان سعی کردم کم فروشی نکنم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس و کوتاه آمدن برانکو در قبال این بازیکن، گفت: به جز پنج بازیکنی که از نیم فصل به ما اضافه می شوند و اسامی آنها بارها و بارها اعلام شده است، فرد دیگری به تیم اضافه نمی شود و هیچ اسم جدیدی هم به من اعلام نشده است. ما با برانکو و کادر فنی هماهنگ پیش می رویم و باتوجه به نیاز تیم، اسامی اعلام می شود و ما هم در هیات مدیره و کمیته فنی بررسی می کنیم و تصمیم می گیریم که عمل شود یا فرد دیگری جایگزین شود.

گرشاسبی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا جام قهرمانی در سوپرجام به این باشگاه رسیده است یا خیر؟ گفت: نوک دستمان به جام رسیده است. هنوز اعلام نکرده اند چه زمانی و در چه مراسمی این جام اهدا می شود. ولی قطعا و صد درصد تمام شده است.

وی در خصوص احتمال جدایی بیرانوند و یا سایر بازیکنان در نیم فصل تاکید کرد: اخیرا صحبت خاصی نشده است. در نیم فصل پنجره باز می شود. هر بازیکنی می خواهد جدا شود باید یک ماه زودتر اعلام کند. پرسپولیس آنقدر باشگاه بزرگی است که باید ادعا کند نفر کم ندارد. درست است دو پنجره نقل و انتقالات محروم بودیم ولی آنقدر این باشگاه و هوادارانش بزرگ هستند که تا این مرحله با محرومیت آمد و چند هفته قبل از اتمام لیگ، قهرمان شد.

«مشکل ارز غیر دولتی باشگاه حل شد؟» مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سئوال گفت: نامه ای آمد و راه حل این بود که از بازار آزاد ارز تهیه کنید. این روند باشگاه ها را با تعطیلی و چالش مواجه می کند. از تمام باشگاه های سراسر کشور با من در تماس هستند. همه نگران هستند و می پرسند تا الان چه کار کرده اید. نامه ای از بانک مرکزی آمد که از بازار آزاد ارز تهیه کنید. آقای سلطانی فر وزیر ورزش شدیدا دنبال است تا نه تنها مشکل استقلال و پرسپولیس بلکه مشکل تمام باشگاه ها را حل کند.