گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » اقتصادی » ایران خودرو » صنعت و معدن
ساعت : ۱۶:۴۲
شناسه : 262663
تاریخ : ۱۷ شهریور ۱۳۹۷
توسعه برند ایران خودرو با صادرات قطعات ریخته گری

تولید قطعات صادراتی ریخته‌گری، با هدف استفاده حداکثری ار ظرفیت قطعه سازان گروه صنعتی ایران خودرو، افزایش سطح کیفیت قطعات و ارتقای توانایی کارکنان تولید متناسب با استانداردهای روز دنیا در دستور کار ایران خودرو است.

 به گزارش افق نیوز به نقل از ایکوپرس، محمدرضا فلسفی رئیس صادرات قطعات ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: گروه صنعتی ایران خودرو استفاده حداکثری از ظرفیت های خالی موجود در شرکت های قطعه ساز زیر مجموعه خود را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا برای افزایش صادرات قطعات با تعامل با شرکت ها و مجموعه سازان خارجی سفارشات تولید قطعات صادراتی خاص برای خودروهای خارجی را دریافت و اقدام به تولید این نوع قطعات کرده است.

فلسفی تصریح کرد: این قطعات هیچ گونه مصرف داخلی نداشته و تولید آنها صرفا برای برند های
شرکت های خارجی صورت می گیرد.

وی افزود: دریافت سفارشات صادراتی و استفاده از ظرفیت های خالی و قابل استفاده خطوط قطعه سازان  داخلی تولید، نقش بسزایی در  ایجاد اشتغال و ارزآوری و توسعه برند ایران خودرو در خارج از مرزهای کشور خواهد داشت.

همچنین توسعه صادرات این قطعات موجب افزایش سطح کیفی سایر قطعات که برای محصولات داخلی تولیدمی شوند، شده است  قابل ذکر است تولید قطعات صادراتی تماما با استفاده از ظرفیتهای داخلی و توان مهندسان و متخصصان ایرانی صورت گرفته است.