گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۸:۲۸
شناسه : 263018
تاریخ : ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
ایمیل عجیب و غریب استقلال ؛ استقلالی ها به بازیکن پرتغالی: بیا تهران قرارداد یکساله ببند!

برای او تلویحاً نوشتند به تهران بیا و قرارداد امضا کن! یازالده الان بر حسب همین دعوتنامه رقم تعیین کرده چراکه باشگاه استقلال حتی رقم قرارداد یکساله را هم در آن ذکر کرده بود.

دعوتنامه‌ای برای یازالده فکس نشد بلکه یکی از مدیران سابق استقلال ایمیلی به این بازیکن ارسال کرد. پای ایمیل امضای او دیده می‌شود.

یازالده و شکایتش از استقلال، مورد عجیب شکایت‌ها علیه این باشگاه است. این بازیکن بدون آنکه یک ثانیه برای استقلال بازی کند، به خاطر رد شدن در تست‌های پزشکی دو، سه روزی در تهران بود و سپس رفت، اما حالا ادعا دارد باید ۴۵۰ هزار دلار از این باشگاه بگیرد. استقلالی‌ها هنوز جزئیات زیادی درباره ماجرای یازالده در اختیار مطبوعات قرار نداده‌اند ولی حالا خبر‌های تازه‌ای به دست‌مان رسیده است.

دعوتنامه‌ای برای این بازیکن فکس نشد بلکه یکی از مدیران سابق استقلال ایمیلی به این بازیکن ارسال کرد. پای ایمیل امضای او دیده می‌شود. معمولاً در دعوتنامه همان‌طور که از نامش پیداست، بازیکن را برای انجام حداقل تست‌های پزشکی دعوت می‌کنند ولی در دعوتنامه‌ای که باشگاه استقلال برای یازالده ارسال کرد، برای او تلویحاً نوشتند به تهران بیا و قرارداد امضا کن! یازالده الان بر حسب همین دعوتنامه رقم تعیین کرده چراکه باشگاه استقلال حتی رقم قرارداد یکساله را هم در آن ذکر کرده بود.

منابع خبری می‌گویند وقتی باشگاه استقلال به این بازیکن گفت:

به خاطر رد شدن در تست‌های پزشکی با او قرارداد امضا نمی‌کنند، یازالده تأکید کرده بود شکایت خواهد کرد! مدیران وقت استقلال هم که ظاهراً سررشته‌ای در مسائل این‌چنینی نداشتند، اعلام کردند هیچ کاری نمی‌تواند بکند چراکه با او قراردادی امضا نکرده بودند. در حال حاضر یکی از مسئولان استقلال در فیفا پیگیر این مسئله است منتها تلاش‌های او تا اینجا بی‌جواب بوده است. مسئولان کمیته انضباطی فیفا هم از نامه ارسال شده استقلال به یازالده تعجب کرده و گفته‌اند چنین مواردی در دنیای فوتبال خیلی کم اتفاق می‌افتد. جالب اینجاست که توفیقی و افتخاری این روز‌ها پاسخگو نیستند. وقتی باتوفیقی تماس گرفتیم تا در این‌باره توضیح دهد، فقط گفت:”هیچ حرفی نمی‌زند و مسئولان استقلال اطلاعات اشتباه نمی‌دهند!” ولی واقعیت این است که رأی به ضرر باشگاه صادر می‌شود.