گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۱:۳۱
شناسه : 263037
تاریخ : ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
واکنش ستاره محبوب برانکو به انتشار یک تصویر جنجالی و اعلام‌ زمان بازگشتش به پرسپولیس : از نیم فصل دوم‌ در خدمت پرسپولیس هستم !

بازی سختی است. در این سال‌ها همه تیم‌ها برای انجام بازی بسته به مصاف پرسپولیس می‌آیند و این موضوع کار ما را سخت می‌کند. نساجی هم تیم خیلی خوبی است و به نظرم امروز بازی سخت و جذابی را شاهد خواهیم بود. بعید می‌دانم این تیم برای دفاع کردن به زمین بیاید، اما در هر حال بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم.

محسن ربیع‌خواه این روزها آماده‌تر از همیشه در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شود.

ربیع خواه که دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد، در روزهای اخیر حضور در تمرینات گروهی را آغاز کرده و حتی با توپ هم کار می‌کند که این موضوع رضایت پزشکان معالج او را در پی داشته است. با این همه این بازیکن و حتی برانکو قصد ریسک ندارند و نمی‌خواهند زودتر از موعد ربیع‌خواه بازی کند تا مبادا مصدومیتش تشدید شود. گفت‌وگو با محسن ربیع‌خواه را در ادامه می‌خوانید:

*از آخرین وضعیت مصدومیت و دوران نقاهتت صحبت کن.

خوشبختانه همه چیز طبق برنامه پزشکان پیش می‌رود. در روزهای اخیر با پزشکانم صحبت کردم و آنها از روند بهبودی‌ام ابراز رضایت می‌کنند. البته برنامه تمرینی خاصی هم با مارکو پیگیری می‌کنم و فکر می‌کنم از نیم‌فصل دوم بتوانم با قدرت بیشتری در خدمت پرسپولیس باشم. در چند هفته اخیر با تردمیل و دوچرخه ثابت در کلینیک پزشکان پرسپولیس کار می‌کنم و به دنبال این هستم تا عضله‌های پایم را قوی‌تر کنم. آب‌درمانی و استخر هم از برنامه‌هایی است که انجام می‌دهم. خیلی به پایم فشار نمی‌آورم و خیلی مراعات می‌کنم، چون قبل از این یک بار این روزها را گذرانده‌ام و می‌دانم باید خیلی مراقب پایم باشم.

*عکسی از تو منتشر شد که ادعا شده با اضافه وزن مواجه شده‌ای.

خودم این عکس را دیدم، اما اصلا این‌طور نیست. هرکسی به آن حالت تمرین کند، پیراهنش از تنش فاصله می‌گیرد و این دلیلی برای اضافه وزن من نیست. البته این را قبول دارم که در ماه‌های اخیر چون تمرینات سنگین نداشتم، شرایط مثل قبل نیست، اما اضافه وزن مشهودی هم ندارم. من در همین شرایط هم تمریناتم را پیگیر بودم و رژیم غذایی مناسبی را دنبال کردم تا دچار مشکل نشوم. با این همه باید همه تلاشم را انجام دهم تا به بهترین فرم برسم و بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

*چه زمانی به ترکیب اصلی پرسپولیس می‌رسی؟

پزشکان اعلام کرده‌اند که نیم‌فصل دوم می‌توانم برای پرسپولیس بازی کنم. با این همه هیچ عجله‌ای برای بازی کردن ندارم و آقای برانکو هم من را تحت فشار نگذاشته است. نمی‌خواهم ریسک کنم و می‌خواهم در بهترین شرایط خودم را به بازی‌ها برسانم. من یک بار پیش از این تجربه این مصدومیت را داشتم و می‌دانم که عجله کردن باعث بدتر شدن شرایطم می‌شود. برای همین عجله‌ای برای بازگشت نخواهم داشت.

*امروز پرسپولیس با نساجی بازی دارد. پیش‌بینی‌ات چیست؟

بازی سختی است. در این سال‌ها همه تیم‌ها برای انجام بازی بسته به مصاف پرسپولیس می‌آیند و این موضوع کار ما را سخت می‌کند. نساجی هم تیم خیلی خوبی است و به نظرم امروز بازی سخت و جذابی را شاهد خواهیم بود. بعید می‌دانم این تیم برای دفاع کردن به زمین بیاید، اما در هر حال بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم.

*بازی با الدحیل را چطور می‌بینی؟ فکر می‌کنی از این مرحله هم صعود می‌کنید؟

بازی الدحیل را همه دیده‌اند. این تیم تمام بازی‌هایش را در لیگ قهرمانان آسیا با برد پشت سر گذاشته و در تهران هم برای همین نوع بازی به میدان می‌آیند. البته پرسپولیس نتیجه بدی در قطر نگرفته و در تهران می‌شود نتیجه دیدار رفت را جبران کرد. امیدوارم هواداران ورزشگاه آزادی را پر از تماشاگر کنند و با حمایت آنها نماینده قدرتمند قطر را شکست دهیم.