گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۴:۵۹
شناسه : 263217
تاریخ : ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
عاشق استقلالم ؛ خوش‌شانس نبودم که دوران پندار توفیقی به استقلال آمدم!

طرفداران استقلال را خیلی دوست دارم. آنها واقعاً شگفت‌انگیز هستند. من هرگز هوادارانی را ندیده بودم که حاضر باشند برای تیم‌شان حتی بمیرند. به همین خاطر خیلی ناراحتم که نتوانستم بهترین بازی‌هایم را برای هواداران استقلال به نمایش بگذارم.

بویان نایدونف با اشاره به مشکلاتش در استقلال گفت که حتی یک نفر از مسئولان قبلی باشگاه استقلال با او تماس نگرفته‌اند.

در اواسط فصل گذشته، بویان نایدونف بازیکن مقدونیه‌ای به همراه مامه تیام مهاجم سنگالی به استقلال پیوستند. بویان برخلاف تیام، نتوانست روزهای خوبی در این تیم داشته باشد و در همان روزهای ابتدایی حضورش در تمرینات مصدوم و مدتی دور از ترکیب بود. با گذشت زمان، او نتوانست خودش را به کادر فنی تحمیل کند و پس از پایان فصل هم جایی در لیست استقلال نداشت.

بویان در حالی به کشورش بازگشت که مسئولان استقلال برای فسخ قراردادش با او توافقی نکردند و همین مسئله باعث شده است که خطر شکایت ۳۰۰ هزار دلاری او در کمین استقلال باشد. گفت‌وگویی با این بازیکن انجام داده‌ایم که در زیر می‌خوانید:

چرا از استقلال جدا شدی؟این سؤال را باید از مدیران باشگاه بپرسید. پندار توفیقی (معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال) جواب این سؤال را می‌داند.

اما او دیگر مسئولیتی در استقلال ندارد.

او در آن زمان، مسئولیت داشت و همه چیز را بهتر می‌داند.

صحبت‌هایی مبنی بر عدم پرداخت مطالباتت شده است. در این باره توضیح می‌دهی؟

بویان:

او (اشاره به توفیقی) حقوق من را پرداخت نکرد. پس از اینکه به کشورم برگشتم، کسی از باشگاه تماسی با من نداشت و حتی صحبتی هم نکردند. من یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشتم و کسی از مسئولان باشگاه به من چیزی نگفت. فصل آماده‌سازی هم شروع شد و نیاز داشتم به تهران برگردم یا در تمرینات شرکت کنم، اما هیچ چیزی به من نگفتند.

آیا با وینفرد شفر، سرمربی تیم صحبتی کردی؟

خیر.

چرا در ترکیب استقلال کمتر بازی کردی؟

بویان :

در ابتدای تمرینات، آسیب دیدم و مچ پایم پیچید. فکر می‌کردم خیلی جدی نیست، با این حال، با درد تمرین می‌کردم. پس از دو سه روز، درد من بیشتر شد. پس از مشورت با دکتر امین نوروزی، تصمیم گرفتم تمرینات را متوقف کنم و به درمان بپردازم. این مصدومیت باعث شد تا سه ماه از تمرینات دور بمانم. باید تشکری هم از دکتر نوروزی داشته باشم که با حرف‌هایش به من امید می‌داد. نه تنها از نوروزی، باید از همه اعضای کادر پزشکی تشکر کنم.

رفتار هواداران استقلال با تو چطور بود؟

بویان :

طرفداران استقلال را خیلی دوست دارم. آنها واقعاً شگفت‌انگیز هستند. من هرگز هوادارانی را ندیده بودم که حاضر باشند برای تیم‌شان حتی بمیرند. به همین خاطر خیلی ناراحتم که نتوانستم بهترین بازی‌هایم را برای هواداران استقلال به نمایش بگذارم.

آیا رفتار مدیران قبلی باشگاه استقلال با تو خوب بود؟

شما چه فکر می‌کنید؟

به نظر می‌رسد از اینکه صحبتی برای ادامه یا عدم همکاری با تو نکرده‌اند، ناراحتی.

بویان :

ناراحت نیستم، فقط ناامید شده‌ام از اینکه یک نفر تماس بگیرد و صحبتی برای حل مشکلم بکند. آدمی هستم که شرایط را درک می‌کنم. ما خیلی راحت می‌توانستیم توافق کرده و مشکل را حل کنیم، اما متأسفانه یک نفر با من تماس نگرفت.

واکنشت به عدم تماس باشگاه چیست؟ آیا از استقلال شکایت کرده‌ای؟

بویان :

تلاش کردم به باشگاه نارضایتی‌ام را اعلام کنم. یکی دو بار هم با معاون ورزشی جدید باشگاه (علی خطیر) صحبت کرده‌ام. تلاش می‌کنم با توافق مشکلات را حل کنم.

آیا صحبت دیگری داری؟

بویان :

درباره خیلی چیزها می‌خواهم مثبت صحبت کنم. در مورد وینفرد شفر سرمربی تیم باید بگویم، او بزرگ‌ترین و سرشناس‌ترین مربی بود که زیر نظرش کار کردم. شفر بزرگ‌ترین نامی بود که در دوران فوتبالی و زندگی‌ام با او کار کردم. شفر علاوه بر اینکه مربی فوق‌العاده‌ای است، آدم فوق‌العاده‌ای هم به شمار می‌آید.

زندگی در ایران هم خوب بود، هر چند که شاهد ترافیک زیادی بودیم. ایران کشور متفاوتی به نسبت کشور خودم است، اما مردمان خوبی دارد. برای من جای تعجب داشت که مردم ایران چقدر خوبند. از تمام کسانی که در ایران می‌شناسم، تشکر می‌کنم. از کادر پزشکی و اعضای باشگاه هم تشکر می‌کنم، چون به من کمک زیادی کردند.

عاشق استقلالم و اگر بخواهم در یک جمله حرفی بزنم، باید بگویم خوش‌شانس بودم که فرصت حضور در استقلال را به دست آوردم، هر چند که خوش‌شانس نبودم که دوران مدیران دیگر به استقلال نیامدم و دوران پندار توفیقی آمدم!