افق نیوز/ رضا عنایتی درباره دیدار برگشت استقلال و السد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در فوتبال هر اتفاقی می‌تواند بیفتد و استقلال هم اگر هوشمندانه بازی کند، می تواند نتیجه بازی رفت را جبران کند و راهی نیمه‌نهایی شود.

وی ادامه داد: استقلال باید در وهله اول تلاش کند گل نخورد و سپس تلاش کند به تیم قطری گل بزند. اگر آبی‌ها گل بخورند، برنامه تیم تغییر می‌کند و برگشت خیلی سخت می‌شود. شاگردان شفر نباید برای گلزنی عجله کنند زیرا السد بازیکنان زهردار زیادی در خط حمله و هافبک خود دارد و حمله بدون برنامه از استقلال، می‌تواند ضدحمله‌های خطرناکی را از حریف در پی داشته باشد و اتفاقاتی که در بازی رفت برای این تیم افتاد، در بازی برگشت نیز تکرار می‌شود. آبی‌ها باید زیرکانه حمله کنند و حواسشان به خط دفاعی و ضدحمله‌های حریف هم باشد.

پیشکسوت سابق استقلال درباره نقطه قوت استقلال مقابل نماینده قطر تصریح کرد: نباید فکر کنیم که بازیکن خاصی برگ برنده استقلال است بلکه آبی‌ها یک تیم هستند و کار گروهی، غیرت و انگیزه می‌تواند کارمای بزرگی برای شاگردان شفر باشد. استقلال نیاز به یک تمام‌کنده تمام عیار دارد و این چیزی است که از اول فصل فریاد می‌زنیم. استقلال اگر بتواند در ۱۰ دقیقه ابتدایی همانند بازی در آزادی، توپ و میدان را در اختیار بگیرد می‌تواند برنده بازی باشد.

عنایتی درباره درخشش پدیده با یحیی گل‌محمدی هم بیان کرد: به این مربی تبریک می‌گویم. پدیده بهترن بازیکن‌ها را در اختیار دارد و من از بازی آن‌ها لذت می‌برم. شاگردان گل‌محمدی تاکتیک‌پذیر هستند و در چند بازی تنوع تاکتیکی زیادی را از این تیم دیدیم. امیدوارم روند خوب این تیم ادامه داشته باشد تا مردم مشهد بعد از مدت‌ها طعم آسیایی شدن را بچشند.

وی در پایان درباره فوت ناگهانی بازیکن سابق استقلال گفت: از شنیدن این خبر شوکه شدم و به خانواده غلام‌نژاد تسلیت می‌گویم و برای آن‌ها صبر زیاد را آرزو می‌کنم.