گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۱:۱۳
شناسه : 264359
تاریخ : ۰۳ مهر ۱۳۹۷
ستاره پیشین پرسپولیس : شهر آورد جنگ هافبک ها است ؛ پیش بینی من تساوی است !

یک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید تیمی که بتواند خط هافبک تیم مقابلش را کنترل کند می‌تواند در داربی موفق باشد.

یک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید تیمی که بتواند خط هافبک تیم مقابلش را کنترل کند می‌تواند در داربی موفق باشد.

محمد زادمهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شهرآورد پایتخت و بازی دو تیماستقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:

بازی استقلال و پرسپولیس خارج از هر مسابقه‌ای، چه قبلش و چه بعدش شرایط خاص خودش را دارد. هر دو تیم هواداران بسیار خوبی دارند. درواقع داربی پایتخت «گل» بازی‌های آسیاست و رقابتی است که تمام آسیا آن را دنبال می‌کند. همیشه هواداران بازی را که در آن گل بوده را دوست دارند و بازی را که مساوی شود یا گل نداشته باشد را دوست ندارند. در این بازی هر کس تمرکز بیش‌تری داشته باشد و از فرصت‌ها استفاده کند می‌تواند برنده میدان باشد.

زادمهر ادامه داد:

پرسپولیس بازی با سپیدرود را برده و استقلال بازی قبلش را مساوی کرده است. این‌ها دلیل نمی‌تواند باشد. یا این که پرسپولیس به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کرده و استقلال نکرده نمی‌تواند در این بازی تعین کننده باشد. داربی شرایط خاص خودش را دارد. این را آقای برانکو و شفر گفته‌اند که هر بازی شرایط خودش را دارد و ما برای هر کدام برنامه داریم. امیدواریم که یک بازی پرگل و خوبی را ببینیم.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه اضافه کرد:

به نظر من تیمی که بتواند خط هافبک تیم مقابلش را کنترل کند می‌تواند موفق باشد. بازی مستقیم گلی در بر ندارد و در این‌جا باید هافبک‌هایی وجود داشته باشند تا بتوانند حفظ توپ کنند وهافبک‌های مقابل‌شان را دریبل بزنند و موقعیت‌های تک به تک را رد بکنند. هر دو تیم خط هافبک خوبی دارد اما باید دید خط هافبک کدام تیم در شرایط ایده‌آل‌تری قرار دارد و تمرکز کدام یک در بازی بیش‌تر است. امیدوارم که یک بازی خوبی را ببینیم.

وی درباره پیش‌بینی نتیجه داربی اظهار کرد:

من بازی را مساوی پیش‌بینی می‌کنم علتش این است که دو تیم می‌آیند تا در وهله اول نبازند. این بازی شرایط خاص خودش را دارد و باید دید تفکر دو تیم چیست و هوادران چه چیزی می‌خواهند. اتفاقات خاص هم در بازی هم مثل ۱۰ نفره شدن و… می‌تواند در بازی تاثیرگذار باشد.

زادمهر درپایان گفت:

یک اتفاقی در بازی پرسپولیس و سپیدورد برایم بسیار جالب بود و آن هم معرفی شدن یک گلر خوب توسط آقای کریمی بود. من فکر می‌کنم که آقای کوروش ملکیان از گلرهای آینده‌دار فوتبال کشورمان است. مطمئنا آقای کریمی نکات لازم در ادامه راه برای او گوشزد خواهد کرد و با قد و هیکل خوبی که دارد و توپ‌گیری خوبی که انجام می‌دهد، می‌تواند جزو آینده‌ فوتبال ایران باشد اگر به حرف‌های مربیان خود گوش کند.