گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۷:۲۶
شناسه : 264480
تاریخ : ۰۵ مهر ۱۳۹۷
آمادگی کامل یگان‌ویژه برای دیدار پرسپولیس و استقلال

فرمانده یگان ویژه تهران از آمادگی کامل یگان‌ ویژه برای برگزاری هشتادوهشتمین شهرآورد تهران خبر داد.

ورزشگاه آزادی تماشاگران استقلال و پرسپولیس

فرمانده یگان ویژه تهران از آمادگی کامل یگان‌ ویژه برای برگزاری هشتادوهشتمین شهرآورد تهران خبر داد.

سردار مطهری زاده درباره تدابیر یگان ویژه برای دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران که امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: این دیدار با توجه به تعداد تماشاگرانی که دارد جزو دیدارهای مهم و حساس برای ماست و پلیس با حساسیت خاصی اقدامات خود را در این زمینه انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه یگان ویژه وظیفه تأمین نظم و امنیت تماشاگران و افراد حاضر در ورزشگاه آزادی را برعهده دارد، اظهارکرد:‌ از حدود دو هفته قبل جلسات هماهنگی برای برگزاری این دیدار انجام شده و درحال حاضر برنامه‌ریزی‌های لازم اتخاذ شده است.

فرمانده یگان‌های ویژه تهران بزرگ تاکید کرد:‌ از نظر ما تماشاگری که برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آزادی می‌آید باید با امنیت کامل وارد ورزشگاه شده و سپس با امنیت و رضایت ورزشگاه را ترک کند و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات ما نیز در این راستاست.

به گفته مطهری‌زاده، برنامه ریزی‌ها و هماهنگی لازم با تمام دستگاه‌ها اتخاذ شده و  فضا و موقعیت برای برگزاری یک دیدار امن وجود دارد.

وی اضافه کرد:‌ماموران یگان ویژه از قبل شروع بازی در محل مستقر شده و تا پایان دیدار و تخلیه کامل ورزشگاه در آماده باش خواهند بود.