گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۱:۵۸
شناسه : 264762
تاریخ : ۰۷ مهر ۱۳۹۷
به جا مانده از دربی؛ نزدیک بود سیامک نیمکت نشین شود

یکی از مهم ترین سوالات ممکن در مورد دربی ۸۸، ترکیب پرسپولیس قبل از شروع این بازی بود.

یکی از مهم ترین سوالات ممکن در مورد دربی ۸۸، ترکیب پرسپولیس قبل از شروع این بازی بود.

به گزارش افق نیوز/ برای انتخاب ترکیب سرخپوشان پایتخت، برانکو باید بین گادوین منشا، امید عالیشاه و سیامک نعمتی به همراه بشار رسن، یک کدام را برای حضور روی نیمکت ذخیره‌ها انتخاب می‌کرد و این موضوع، کار برانکو و همکارانش را حسابی، سخت کرده بود.

با این حال برانکو انتخاب نهایی را انجام داد و عالیشاه را روی نیمکت نشاند تا به منشا بازی بدهد. در مجموع این دیدار نیز، منشا از سایر گزینه‌ها بهتر کار کرد. اما برانکو در اواسط نیمه دوم از بازی دادن به نعمتی پشیمان شد و او را به بیرون از زمین منتقل کرد، زیرا احساسش این بود که سیامک نتوانسته دستورات فنی را در زمین بازی انجام بدهد.
نعمتی بیرون آمد و جای خود را به عالیشاه داد تا چند جابجایی تاکتیکی در سیستم بازی سرخ‌ها را شاهد باشیم. اما در لحظه این تعویض، برانکو نگذاشت سیامک به سرعت روی نیمکت رفته و سر جای خودش بنشیند بلکه همان کنار خط، دلیل تعویض این بازیکن را برایش توضیح داد. اما بد نیست بدانید سرمربی سرخپوشان اصلا نمی‌خواست به نعمتی بازی بدهد. دلیلش هم این بود که دربی را، یک بازی تدارکاتی مفید برای دیدار با السد قطر می‌دانست. جایی که سیامک محروم شده و قادر به همراهی سرخپوشان نیست.
قرار بود عالیشاه به عنوان بال چپ و بشار رسن بال راست بازی کنند، ولی یک روز قبل از دربی، تصمیم خود را گرفت و بعد از تمرین صبح چهارشنبه به این نتیجه رسید که عالیشاه می‌تواند مهره جانشین بهتری نسبت به سیامک برای حضور در نیمه دوم باشد. البته سیامک نیز چندان آماده نشان نداد تا عصبانیت برانکو را در پی داشته باشد.