گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۵:۳۱
شناسه : 264789
تاریخ : ۰۷ مهر ۱۳۹۷
بدترین خبر ممکن برانکو برای هواداران پرسپولیس!

سرمربی تیم پرسپولیس اعلام کرد تیمش با وجود مشکلات فراوان برای برد مقابل السد قطر بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم پرسپولیس اعلام کرد تیمش با وجود مشکلات فراوان برای برد مقابل السد قطر بازی خواهد کرد.

برانکو ایوانکوویچ در تمرین امروز پرسپولیس قبل از سفر به قطر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

سیدجلال کسالت دارد و معلوم نیست به بازی برسد

برانکو ایوانکوویچ گفت:

تیمی هستیم که دو بار پشت سر هم به نیمه نهایی راه پیدا کردیم و خیلی خوشحال هستم. چون این نشان دهنده روند مثبت و مستمر کارهای ما است. متاسفانه مثل پارسال که در نیمه نهایی مشکل داشتیم، امسال هم خیلی مشکل داریم. کمال نمی تواند بازی کند، انصاری هم نیست. ماهینی نیز مصدوم شد. نیاز نیست بگویم اینها چقدر بازیکنان مهمی برای ما هستند. همینطور سیدجلال هم کسالت دارد و باید ببینیم می رسد یا نه. او الان در تمرین نیست و به او گفتم برود و استراحت کند.

استحقاق بازی در نیمه نهایی را داشتیم

برانکو ایوانکوویچ گفت:

با همه مشکلات خوشحال هستیم و افتخار می‌کنیم که یک بار دیگر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی کنیم. واقعا با لیاقت و استحقاق هم به این مرحله رسیدیم. با بازی عالی ای که مقابل الدحیل داشتیم، خیلی سرحال هستیم؛ در بازی با سپیدرود و استقلال هم نشان دادیم که از نظر بدنی آماده ایم.

جوانان ما لیاقت داشته‌اند که اینجا هستند

برانکو ایوانکوویچ گفت:

جوانان مقابل السد قطر در ترکیب قرار می گیرند. هنوز تمرین باقی مانده و بازیکنان جوان ما اتفاقی به ترکیب اضافه نشدند و لیاقت داشته اند. قطعا هرکس خوب باشد، بازی می‌کند.

واکنش به حرف‌های فریرا سرمربی السد

برانکو ایوانکوویچ گفت:

هرگز تا حالا فلسفه و دیدگاهمان را به صورت دفاعی اجرا نکرده‌ایم. شما دیدید در مقابل الدحیل هجومی بازی کردیم و این فلسفه من است، ما در قطر به دنبال نتیجه خواهیم بود و دیدگاهمان نسبت به بازی‌های گذشته تغییر نخواهد کرد.

هواداران دوست دارند در کهکشان هم اول شویم

برانکو ایوانکوویچ گفت:

هواداران دوست دارند پرسپولیس در کهکشان هم اول شود و آنها چنین انتظاراتی از ما دارند. ما لیاقتمان را قبلاً هم نشان دادیم و حتی در بازی با الدحیل فوتبالی هجومی به نمایش گذاشتیم، متأسفانه در آن بازی گلی خوردیم که مهاجم حریف با مهره کمرش توپ را وارد دروازه ما کرد ولی فلسفه و دیدگاه ما بُرد است و فوتبال تهاجمی.

طلبکاریم و هنوز پولی نگرفتیم

برانکو ایوانکوویچ گفت:

حرف گرشاسبی صحیح است چون بدهی‌ها در قبال ما هنوز باقی مانده و نه تنها از فصل گذشته طلبکار هستیم بلکه در این فصل هنوز چیزی نگرفته‌ایم. به هر حال موفقیت‌های پرسپولیس به ما انگیزه ماندن می‌دهد و الا از همین فردا هم می‌توانیم به خانه‌مان برویم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که تا کی این شرایط را تحمل می‌کنید، گفت:

نمی‌دانم.