گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۹:۳۰
شناسه : 265010
تاریخ : ۰۹ مهر ۱۳۹۷
حمله تند ستار همدانی به بازیکنان خارجی استقلال ؛ گرو فقط به درد حفظ توپ می‌خورد !

استقلال در ادامه به درستی تقویت نشد و خروجی‌های این تیم با ورودی های آن یکی نبوده است. فوتبال ما برنامه محور نبوده و این موضوع مشکلاتی را ایجاد می‌کند. اگر استقلال همین طور پیش برود و شفر و فتحی نتوانند حاشیه‌های ایجاد شده را در تیم جمع کنند استقلال دچار چالش بزرگی می‌شود.

ستار همدانی پیشکسوت استقلال در مورد کیفیت بازی بازیکنان خارجی استقلال صحبت کرد.

ستار همدانی در خصوص نتایج کسب شده استقلال و وضعیت این تیم اظهار داشت:

کسب این نتایج برای استقلال که ثبات ندارد بسیار طبیعی بود. هرساله مدیریت باشگاه و بازیکنان این تیم در حال عوض شدن هستند و این اتفاق تمرکز را از استقلال گرفته و منجر به عدم نتیجه‌گیری می‌شود.

وی افزود:

استقلال از سال گذشته به خوبی شکل گرفت و توانست روند رو به رشد خوبی را طی کند اما این تیم از هم پاشید و بازیکنان خوبی همچون ابراهیمی، جباروف، تیام و … از این تیم جدا شدند. استقلال در ادامه به درستی تقویت نشد و خروجی‌های این تیم با ورودی های آن یکی نبوده است. فوتبال ما برنامه محور نبوده و این موضوع مشکلاتی را ایجاد می‌کند. اگر استقلال همین طور پیش برود و شفر و فتحی نتوانند حاشیه‌های ایجاد شده را در تیم جمع کنند استقلال دچار چالش بزرگی می‌شود.

ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد بازیکنان خارجی این تیم هم گفت:

بازیکنان خارجی که امسال جذب استقلال شدند در مقابل با خارجی‌های سال گذشته کیفیت پایین‌تری دارند. نیومایر در حد استقلال نیست و الحاجی گرو فقط به درد حفظ توپ می‌خورد و طارق همام هم تا حدودی برای استقلال مثمرثمر است.

وی درباره مرتضی تبریزی هم تصریح کرد:

تبریزی بازیکن بسیار خوبی است و در حال تلاش است تا بتواند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد و باید به او فرصت بیشتری داده شود.

همدانی ادامه داد:

استقلال مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتبال است اما باید به هماهنگی برسد تا هرچه سریع‌تر امتیاز‌های از دست رفته جبران شود. کیفیت بازی استقلال پایین آمده و مشکلات فنی بسیاری وجود دارد که باید برطرف شوند به‌طوریکه سرعت، قدرت و خلاقیت در استقلال کمتر مشاهده می‌شود.

ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی با نفت مسجد سلیمان هم خاطرنشان کرد:

نفت مسجدسلیمان یک تیم بسیار باانگیزه است و به تازگی تغییر کادر فنی داده اما استقلال می‌تواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

میزان