گروه : تهران
ساعت : ۱۲:۱۹
شناسه : 265147
تاریخ : ۱۱ مهر ۱۳۹۷
قدردانی آقای فرماندار از مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس در مراسم تودیع قدردانی آقای فرماندار از مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس در مراسم تودیع

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان پردیس با حضور پروانه مافی نماینده مجلس، حسن بیگی معاون سیاسی انتظامی استاندار، مدیران کل حراست و استانداری، حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی امام جمعه، مسوولان و مدیران تمامی ادارات و نهادهای شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش افق در این مراسم حیدری فرماندار اسبق شهرستان پردیس گفت: پردیس یکی از زیباترین شهرهای کشور است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بنا نهاده شده است.

وی ادامه داد: ساخت مساجد، مدارس، فضای سبز و… شهری زیبا و نمونه را بنا نهاده و زحمات شرکت عمران ، شورا و شهرداری پردیس این درخت را زیباتر و پر ثمرتر می‌کند.

حیدری فرماندار اسبق پردیس با قدردانی از عملکرد علی اصغر جاودان فر گفت :  متقاضیان مسکن مهر مشکلات زیادی دارند که باید به آنها رسیدگی شود ،

دکتر حیدری افزود:جناب آقای جاودان فر مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس با  دلسوزی و  خیرخواهی پای درد و دل و حرفهای متقاضیان می نشیند و در جهت  رفع مشکلات آنها گام بر می دارد.