گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۰:۳۳
شناسه : 265239
تاریخ : ۱۲ مهر ۱۳۹۷
فاش شد ؛ نام لژیونری که درخواست داده پرسپولیسی شود!

 اولین بار که در قطر به اردو رفت همه گفتند طبق عادت است و هر بازیکنی که در کشوری بازی می‌کند پس از حضور تیم سابقش به اردوی آن‌ها می‌رود تا هم خوشامد بگوید و هم خوش و بشی با هم تیمی‌های سابقش داشته باشد.

Image result for ‫مهدی طارمی‬‎
مهدی طارمی درخواست داده تا به دوباره به پرسپولیس برگردد.
مهدی طارمی فاش شد ؛ نام لژیونری که درخواست داده پرسپولیسی شود!

افق نیوز/ ‌می‌گویند بازیکنی که درخواست داده تا به دوباره به پرسپولیس برگردد مهدی طارمی است.

 

اولین بار که در قطر به اردو رفت همه گفتند طبق عادت است و هر بازیکنی که در کشوری بازی می‌کند پس از حضور تیم سابقش به اردوی آن‌ها می‌رود تا هم خوشامد بگوید و هم خوش و بشی با هم تیمی‌های سابقش داشته باشد. اما نکته اینجاست که مهدی طارمی سه بار به اردوی پرسپولیسی‌ها رفته است. چند روز پیش از این نوشتیم که شایعه شده یکی از بازیکنان در تلگرام با مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس گرفته و خواهان بازگشت به تیم سابقش شده است. البته آن زمان نامی از مهدی طارمی نیاوردیم، اما حالا این رفت و آمد‌ها کمی مشکوک است و جالب اینجاست که چرا مسئولان باشگاه پرسپولیس حاضر به تایید این ماجرا نیستند.

 

این در حالی است که محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالی به دلیل حرکت اشتباهی بود که مهدی طارمی انجام داد و جالب اینجاست که پس از محرومیت خودش هم حاضر نشد در این تیم بماند و در بدترین شرایط تیم را رها کرد و رفت. باید دید حتی اگر خود طارمی هم خواهان بازگشت به تیم باشد آیا هواداران راضی به بازگشت او به پرسپولیس خواهند بود یا نه؟