گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » اقتصادی » صنعت و معدن
ساعت : ۸:۰۲
شناسه : 265434
تاریخ : ۱۴ مهر ۱۳۹۷
استقبال شهروندان ارومیه ای از محصولات ایران خودرو

غرفه محصولات ایران خودرو درنمایشگاه تخصصی صنعت خودرو درارومیه کانون توجه علاقه مندان و صاحبان صنعت بود.

به گزارش افق نیوز به نقل از ایکوپرس، در دومین روز از برگزاری نمایشگاه خودرو ارومیه، دکتر شهریاری استاندار آذر بایجان غربی، حسینی معاون استاندار و قاضی پور و حضرت پور نمایندگان مردم ‌ارو میه در مجلس شورای اسلامی از غرفه گروه صنعتی ایران خودرو بازدید و ازنزدیک با دستاوردهای صنعتی این گروه صنعتی آشنا شدند.

 

 ۱۲ نمایندگی منتخب گروه صنعتی ایران خودرو در سطح استان آذربایجان غربی، محصولاتی پر طرفدار بازار را از جمله اچ ۳۰ کراس، هایما اس ۷ اتوماتیک، هایما اس ۵ اتوماتیک، دنا پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و تندر پیکاپ را در معرض دید عموم قرار دادندکه با استقبال پرشور مردم، مسئولین استانی و صاحبان صنعت روبه رو شده است.

 

این گروه صنعتی در راستای معرفی هرچه بیش تر و ارائه توانمندی ها و دستاورد های تولیدی خود با نگاهی متفاوت و هدفمند درحوزه خودرو های سواری درنمایشگاه خودروی ارومیه حضوری چشمگیری دارد .

 

محصولاتی که دراین نمایشگاه عرضه کرده از نظر کیفیت و به روز بودن توانسته است نگاه ویژه بازدید کنندگان، کارشناسان و فعالان حوزه صنعت خودرو را به خود معطوف کند .

 

گفتنی است این نمایشگاه تا ۱۳ مهر ماه سال جاری در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان آذربایجان غربی واقع در ارومیه دایر است.