گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۹:۴۰
شناسه : 265668
تاریخ : ۱۵ مهر ۱۳۹۷
عذرخواهی ستاره پرسپولیسی از هواداران سرخ پس از اشتباه عجیب!

من از این بابت خیلی ناراحتم و نمی توانم بهانه بیاورم. البته همه می دانند که شرایط جام حذفی و استرسی که در آن وجود دارد با بازی های دیگر فرق دارد ولی ما در این بازی کمبودهایی هم داشتیم.

مهاجم گلزن تیم فوتبال نساجی بابت گل نشدن پنالتی از خود دلخور است و از هواداران قائمشهری عذرخواهی می کند.

محمد عباس زاده مهاجم تیم فوتبال نساجی که در بازی مقابل سپاهان به عنوان یار تعویضی و با حالی نامساعد به زمین مسابقه آمد نتوانست در ضربات پنالتی موفق باشد. از عباس زاده در این مورد سوال پرسیدیم که او با حالی مغموم گفت:

من از این بابت خیلی ناراحتم و نمی توانم بهانه بیاورم. البته همه می دانند که شرایط جام حذفی و استرسی که در آن وجود دارد با بازی های دیگر فرق دارد ولی ما در این بازی کمبودهایی هم داشتیم.

محمد عباس زاده افزود:گل نشدن پنالتی یک امری طبیعی در فوتبال است و خیلی ها وقتی در پشت توپ قرار می گیرند می دانند که گل شدن یا نشدن آن توپ ۵۰ – ۵۰ است مطمئنا من هم از این قاعده مستثنی نیستم اگرچه من تمام تلاشم را کردم که توپ گل شود اما نشد که نشد. دیگر آن بازی تمام شده و نباید با مرور آن روز بازی های آینده را تلخ کنیم. ما باید باتوجه به این بازی خود را برای لیگ آماده کنیم و بتوانیم از این به بعد در مسابقات لیگ برتر موفق باشیم. مطمئن باشید که در لیگ این پنالتی گل نشده را جبران خواهم کرد.

از محمد عباس زاده در مورد حضورش به صورت یار تعویضی در زمین سوال می کنیم که در پاسخ گفت:

من یکی، دو روز قبل از بازی سرماخوردگی شدید داشتم ولی به کادرفنی گفتم می توانم برای دقایقی بازی کنم اگرچه خیلی شرایط مساعدی نداشتم و آنها هم برای آنکه من دچار مشکل نشوم من را در نیمه دوم به زمین فرستادند. البته این را نمی گویم که بهانه ای باشد برای گل نشدن پنالتی ام اما واقعا با بدن درد به زمین رفتم و حال جسمی ام خیلی خوب نبود و می خواستم هرطور شده در زمین موثر باشم که نشد. واقعا هم شرمنده تیم و کادرفنی هستم و هم شرمنده هواداران قائمشهری.

اتفاق جالب هفته نهم لیگ برتر تقابل دوباره تیم های حاضر در جام حذفی است که از محمد عباس زاده در این رابطه سوال می کنیم و او می گوید:من این بازی و سفر به اصفهان را فراموش نخواهم کرد و با انگیزه و روحیه ای مضاعف برای هفته نهم به اصفهان خواهم رفت. شک نکنید که فقط و فقط به فولادشهر می روم تا توپی که باعث شد هم من و هم کل تیم و هواداران ناراحت شوند را گل خواهم کرد. البته برای جبران آن بازی ما نیاز مبرمی به حمایت هواداران داریم و اگر هوادارانمان را در این بازی پشت سر خود داشته باشیم می توانیم کار را برای سپاهانی ها سخت کنیم اگرچه حضور همیشگی آنها به ما روحیه می دهد و مطمئنم که ما را در این بازی تنها نخواهند گذاشت چون انگیزه آنها برای جبران باخت به اندازه انگیزه تیم نساجی است.