گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۲۳:۰۶
شناسه : 265928
تاریخ : ۱۷ مهر ۱۳۹۷
توضیحات گلر پرسپولیس درباره درگیری در رختکن؛ می‌خواستم به مهاجم تیمم روحیه بدهم!

دروازه‌بان سوم پرسپولیس درباره اتفاقات داخل رختکن این تیم و همچنین درگیری با دیگر بازیکن جوان سرخپوشان توضیح داد.

دروازه‌بان سوم پرسپولیس درباره اتفاقات داخل رختکن این تیم و همچنین درگیری با دیگر بازیکن جوان سرخپوشان توضیح داد.
ابوالفضل درویش وند توضیحات گلر پرسپولیس درباره درگیری در رختکن؛ می‌خواستم به مهاجم تیمم روحیه بدهم!

افق نیوز/ ابوالفضل درویش وند دروازه بان جوان پرسپولیس که اکنون در اردوی تیم ملی امید به سر می برد بعد از شنیدن خبر درگیری فیزیکی اش با سعید کریمی به توضیح آن پرداخت و در این خصوص به خبرنگار ما می گوید: بالاخره فوتبال است دیگر؛ در فوتبال وقتی گلر درون دروازه قرار می گیرد ممکن است یکسری درگیری های لفظی با دیگر بازیکنان به وجود بیاید که به نظرم این درگیری‌ها آنطور نیست که بخواهیم به آن بپردازیم و خیلی زود تمام می‌شود.

 

او در ادامه گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است تا قهرمانی در آسیا فاصله ای ندارد و جوان هایش با انگیزه کار می کنند و به اعتقادم این صحبت‌ها درست نیست.

 

وی در پاسخ به این سوال که درگیری صورت گرفته و مطمئنا رسانه‌ها هم با توجه به اهمیت اخبار پرسپولیس باید به آن می‌پرداختند گفت: من نمی گویم که درگیری نبود بلکه می گویم زد و خورد نبود و فقط یک درگیری لفظی بین من و سعید به وجود آمد. آقا سیدجلال هم آنجا بودند و کاملا اتفاقات را شاهد بودند و با حضور ایشان همه چیز تمام شد. درگیری فیزیکی نبود و فقط لفظی با سعید بحث کردم که به نظرم این اتفاق بین گلر و بازیکن در همه تیم ها ایجاد می شود و چیز خاصی نبود که بخواهیم بزرگش کنیم.

 

گلر پرسپولیس در ادامه توضیحاتش گفت: تیم ما با همدلی و یکدلی در آسیا شخصیت  قهرمانی پیدا کرده و هیچ نمی تواند این همدلی را از بین ببرد. من یادآور می شوم که پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم است و به هیچ وجه نباید به اتفاقاتی چنین که پیش پا افتاده است دامن زده شود. تیم ما بزرگانی مثل سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا و … دارد که با هرگونه رفتار ناشایست، درگیری و اتفاقاتی از این دست به صورت جدی برخورد می کنند چه برسد به درگیری فیزیکی.

 

درویش وند در مورد حضورش در کمیته انضباطی باشگاه و ترک اردوی تیم امید هم گفت: من در اردوی تیم ملی امید هستم و این را می توانید از مسئولین تیم ملی سوال کنید و این حرف که اردو را به قصد حضور در کمیته انضباطی باشگاه ترک کردم واقعا خنده دار است. اصلا اتفاق خاصی رخ نداده که کمیته انضباطی باشگاه بخواهد ما را احضار کند گفتم چیزی که در اکثر تیم ها مرسوم است رخ داده و بعد از آن هم با میانجی گری بزرگتر تیم حل و فصل شد و اصلا چنین صحبت هایی درست نیست.

 

ایلنا