گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » سیاسی » مجلس
ساعت : ۱۸:۴۶
شناسه : 265996
تاریخ : ۱۸ مهر ۱۳۹۷
رفتار هیأت نظارت بر مطبوعات در قبال کیهان و وطن امروز به دور از انتظار است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هیأت نظارت بر مطبوعات در ارتباط با روزنامه‌های کیهان و وطن امروز جانب انصاف را نداشته و اقدام وی در قبال این دو روزنامه جای اعتراض و گلایه دارد.

خبرگزاری فارس: رفتار هیأت نظارت بر مطبوعات در قبال کیهان و وطن امروز به دور از انتظار است

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به معرفی روزنامه‌های کیهان و وطن امروز به دادگاه از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات به خاطر نوشتن مطلب در جهت مخالفت با FATF گفت: رفتار دوگانه‌ای که در رابطه  با این موضوع از ناحیه هیأت نظارت بر مطبوعات صورت گرفته نشان دهنده این است که این شورا نسبت به اینگونه مسائل جانب انصاف را رعایت نمی‌کند.

وی افزود: رفتار هیأت نظارت بر مطبوعات در این باره جای گلایه دارد و ما نسبت به رفتار این هیأت در رابطه با روزنامه‌های کیهان و وطن امروز  و هم در رابطه با کوتاهی‌های هیأت نظارت بر مطبوعات معترض هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: متأسفانه یک بی‌عدالتی در مسائل وجود دارد که بعضا انسان نگران می‌شود و ما در حالی شاهد تذکر دادن به دو روزنامه کیهان و وطن امروز و معرفی آنها به دادگاه از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات هستیم که برخی روزنامه‌ها پیش از این مسائلی را در ارتباط ایران و عراق مطرح کرده بودند که مسائل امنیتی ما را در سطح ملی تحت تأثیر قرار داده بود و واکنشی نسبت به این رفتار آنها صورت نگرفت.

به گزارش فارس، هیأت نظارت بر مطبوعات به روزنامه‌های کیهان و وطن امروز به خاطر درج مطالب در جهت مخالفت با FAFT تذکر داده و آنها را به دادگاه معرفی کرده است.