گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۳:۲۰
شناسه : 266149
تاریخ : ۲۰ مهر ۱۳۹۷
حضور عنایتی و پورعلی گنجی/کی‌روش روی سکو‌ها نشست +تصاویر

رضا عنایتی مهاجم سابق تیم ملی ایران به ورزشگاه آزادی آمد و با کی‌روش خوش و بش کرد.

خبرگزاری فارس: حضور عنایتی و پورعلی گنجی/کی‌روش روی سکو‌ها نشست +تصاویر

به گزارش افق نیوز، تمرین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* بازیکنان تیم ملی با لباس یکدست آبی رنگ در تمرینات حاضر شده و آماده تمرین شدند، کادر فنی تیم ملی با لباس سبز رنگ و کی‌روش با لباس قرمز رنگ در تمرین حاضر شدند.

* ملی‌پوشان ابتدا با رو پایی زدن و حرکات کششی بدن‌های خود را گرم کردند تا آماده تمرین امروز شوند.

* بعد از انجام کارهای کششی و گرم کردن ملی‌پوشان با دستور کارلوس کی‌روش به دو گروه تقسیم شدند تا فوتبال درون تیمی را برگزار کنند.

*فوتبال درون تیمی با برتری ۲ بریک سفید به پیان رسید که با دو گل سردار همراه بود.

* از نکات قابل توجه تمرین امروز می‌توان به این نکته اشاره کرد که آرمین سهرابیان، مسعود شجاعی، علی قلی‌زاده رامین رضاییان بعد از اینکه کارهای کششی را انجام دادند و بدن‌های خود را گرم کردند در گوشه زمین نشستند تا تمرین ملی‌پوشان را نظاره‌گر باشند.

* در تمرین امروز مسئولین شرکت توسعه و اماکن ورزشی به همراه مدیرعامل ورزشگاه آزادی به استادیوم آزادی سر زدند تا از آخرین شرایط ورزشگاه بازدید کنند.

* رضا عنایتی مهاجم سابق تیم ملی مهمان تمرین امروز بود و از روی سکوها نظاره‌گر تمرینات ملی‌پوشان بود در همین حین زمانی که عنایتی به استادیوم آمد کارلوس کی‌روش متوجه شد به سمت او رفت و با هم خوش و بش کردند.

* مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی فوتبال ایران که به علت مصدومیت نتوانست در اردو حاضر شود و پا به پای بازیکنان تمرین کند امروز صبح با عصا وارد ورزشگاه آزادی شد و با سردار آزمون و کارلوس کی‌روش چند دقیقه‌ای صحبت کرد و به کنار زمین رفت تا از روی نیمکت ذخیره نظاره‌گر تمرینات ملی‌پوشان باشد.

* به محض اینکه فوتبال درون‌ تیمی آغاز شد کارلوس کی‌روش به سمت سکوها رفت تا از روی سکوها بازیکنان را زیرنظر بگیرد.

* ملی‌پوشان به دو تیم ۱۱ نفره با لباس‌های آبی و سفید تقسیم شدند تا فوتبال درون تیمی را انجام دهند.

* در تیم سفید رنگ در نیمه اول علیرضا بیرانوند، مجید حسینی، میلاد محمدی، روزبه چشمی، سالار محرمی، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی، مهدی ترابی، وحید امیری، سامان قدوس و سردار آزمون بازی کردند.

* در تیم آبی‌ رنگ امیر عابدزاده، پژمان منتظری، محمد خانزاده، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، علی کریمی، امید ابراهیمی، علی جهانبخش، اشکان دژاگه،‌ مهدی طارمی و کریم انصاری‌فر حضور داشتند.

* در فوتبال درون تیمی اوسیانو به عنوان داور وسط، مک‌درموت و مارکار آقاجانیان هم به عنوان کمک داور حاضر بودند.

سیدحسین حسینی و وحید مظاهری هم در کنار مربی دروازه‌بانان تیم ملی نظاره‌گر فوتبال درون تیمی بودند.

* در تمرین امروز علاوه بر عکاسان و خبرنگاران ورزشی دو هوادار خانم هم از روی سکوها نظاره‌گر تمرینات تیم ملی بودند.

* در فوتبال درون تیمی زمانی که احسان حاج‌صفی پشت محوطه جریمه ضربه ایستگاهی را زد توپ به صورت نوراللهی برخورد کرد که این باعث شد بازیکن از ناحیه صورت کمی آسیب ببیند اما بعد از چند دقیقه شرایط ایده‌آل را به دست آورد و پا به پای بازیکنان فوتبال بازی کرد.* در فوتبال درون تیمی ابتدا تیم آبی رنگ با ضربه سر اشکان دژاگه بعد از برخورد به میلاد محمدی به درون دروازه علیرضا بیرانوند قرار گرفت تا تیم آبی رنگ با یک گل جلو بیفتد.

* به دستور کی‌روش ۴ بازیکن شجاعی، قلی‌زاده، رامین رضاییان و سهرابیان که کنار زمین نظاره‌گر تمرینات تیم ملی بودند از جای خود بلند شدند و مشغول گرم کردن و انجام کارهای کششی شدند.

*در نیمه دوم شجاعی قلی‌زاده و رامین رضاییان و سهرابیان وارد میدان شدند.

*بعد از تمرین کی‌روش از روی سکوها به سمت زمین آمد و بازیکنان را دو هم جمع کرد و چند دقیقه با بازیکنان صحبت کرد.

*در انتها بازیکنان به سرد کردن بدن پرداختند.