لیست ورودی‌های استقلال در نیم فصل

به گزارش افق نیوز/ تیم استقلال علیرغم فعالیت های فراوان در فصل نقل و انتقالات تابستانی هنوز کمبود های فراوانی دارد.
استقلال این روزها حال و روز خوشی در لیگ ندارد . از جام حذفی نیز کنار رفته است و حالا در وضعیتی به سر می برند که با توجه به آمادگی بالای تیم های رقیب مانند سپاهان، تراکتورسازی، پدیده و پرسپولیسحتی به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را نیز دور از دسترس می بینند.
یکی از مهمترین فاکتورهای عنوان شده برای ضعف استقلال کمبود بازیکن مناسب است. این تیم در فصل نقل و انتقالات فعالیت فراوانی داشت و بخش عمده ای از اسکلت تیمش را از دست داد و جانشینان آنها نیز نتوانستند عملکردی مطلوب ارائه کنند تا هواداران استقلال بار دیگر چشم امیدشان به خرید های میانه فصل باشد با این تفاوت که نه صرفا برای شو و نمایش کسی به این تیم اضافه شود.
بخش عمده ای از مشکلات فنی تیم شفر در خط دفاعی است. جایی که مدافعان میانی این تیم عملکردی جالب در این فصل نداشته اند و در دیدار های حساس ماننند بازی با سپاهان تبدیل به پاشنه آشیل این تیم شده اند. شایعات تایید نشده حکایت از این دارد که استقلال برای این پست جورج ولسیانی، مدافع آماده این روزهای نساجی را در نظر دارد . از سوی دیگر شفر از مسئولان تیم درخواست یک مدافع چپ مطمئن کرده است که احتمال دارد او نیز خارجی باشد.
اما مشکل حل نشده که گریبان آبی ها را از ابتدای فصل گرفته است عدم حضور یک بازی ساز با کیفیت مانند مجتبی جباری و یا جباروف است. شفر معتقد است خط حمله تیمش با حضور باقری؛ تبریزی، صیادمنش و گرو در صورت بودن یک بازیساز درجه یک می تواند نمایش های درخشانی داشته باشد اما حقیقت این است که تا به اینجای کار نه نیومایر و نه طارق نتوانستند گره از مشکلات استقلال باز کنند. زمزمه هایی از بازگشت موقت جباروف شنیده می شود که تا پایان فصل ستاره ازبکستانی به ایرانبازگردد اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. امین قاسمی نژاد از پدیده نیز بازیکنی است که می تواند با توجه به عملکرد درخشانش در لیست خرید مدیران آبی قرار گیرد.
البته در خصوص گرو نیز اخباری شنیده می شود که احتمال دارد با توافقی دو جانبه از این تیم جدا شود و به جای او مهاجم دیگری خریداری شود اما قرارداد گران مهاجم نیجریه ای ابتکار عمل را از مدیران این تیم می گیرد.