گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۶:۳۹
شناسه : 270582
تاریخ : ۱۴ آذر ۱۳۹۷
بازی در جام جهانی حق سیدجلال بود/ پدیده یک دهم دیگر مدعیان هم هزینه نکرده است

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان مدعی است، کل هزینه این تیم در فصل جاری یک دهم دیگر مدعیان قهرمانی لیگ برتر هم نبوده.

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط فعلی پدیده و تقابل این تیم با ماشین‌سازی در روز جمعه گفت: ما تمرینات را طبق برنامه جلو بردیم و خودمان را آماده بازی این هفته می‌کنیم. بازی با ماشین‌سازی آسان نیست، چون آنها تیم خوبی دارند و در این چند هفته هم نمایش خوبی از خود ارائه کرده‌اند. با این حال ما میزبان هستیم و باید از این شرایط بهترین استفاده را ببریم. گرفتن سه امتیاز این بازی می‌تواند موقعیت ما را در جدول بهتر کند.

وی با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ و لغو دیدار پدیده خراسان مقابل استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر خاطر نشان کرد: لغو دیدارمان مقابل استقلال که خیلی عجیب بود. واقعاً هیچ دلیلی برای این کار وجود نداشت و ما آماده بودیم که برابر استقلال به میدان برویم، ولی متاسفانه بازی را لغو کردند و این موضوع اقتدار و نظم لیگ را زیر سؤال برد. در بازی با سپاهان هم در شرایطی به میدان رفتیم که چهار روز برای آماده‌سازی فرصت داشتیم، اما سپاهان شش روز فرصت داشت.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص اینکه آیا پدیده امسال می‌تواند تا آخرین هفته در کورس قهرمانی بماند، اظهار داشت: ما هر روز تلاش می‌کنیم که عملکر خوبی در بازی‌ها داشته باشیم و خودمان را در مسیر پیشرفت و بهتر شدن قرار دهیم. هدف‌مان هم این است که بازی به بازی پیش برویم و می‌خواهیم هواداران را خوشحال کنیم. البته قهرمان شدن فاکتورهای خاصی می‌خواهد و ما از لحاظ مالی و امکانات نسبت به خیلی از تیم‌ها عقب هستیم. پدیده یک دهم دیگر مدعیان هم هزینه نکرده است، ولی تلاش می‌کنیم تا بهترین جایگاه ممکن را به دست بیاوریم.

گل‌محمدی با اشاره به خداحافظی سیدجلال حسینی از تیم ملی تصریح کرد: سیدجلال در این چند سال در رده ملی و باشگاهی عملکرد بسیار خوبی داشت. به عقیده من بازی در جام جهانی حق حسینی بود، ولی سرمربی تیم ملی تصمیم دیگری گرفت. در نهایت هم حسینی این تصمیم را گرفت که از فوتبال خداحافظی کند. وی در این سال‌ها واقعاً جزو بازیکنان مؤثر تیم ملی بود و عملکرد خوبی داشت.