گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » سیاسی » مجلس
ساعت : ۱۵:۱۰
شناسه : 273234
تاریخ : ۱۸ دی ۱۳۹۷
کمیسیون عمران مجلس، روند احقاق حقوق ایران در حادثه سانچی را بررسی می‌کند/ جلسه با مسئولین سازمان بنادر

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طبق آخرین جلسات کمیسیون در پی حادثه دلخراش سانچی مشخص شد هر دو کشتی ایرانی و چینی در این حادثه خطار کار بوده‌اند و این طبیعی است که کشتی چینی باید در پی این حادثه خسارت بپردازد.

افق نیوز/ رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طبق آخرین جلسات کمیسیون در پی حادثه دلخراش سانچی مشخص شد هر دو کشتی ایرانی و چینی در این حادثه خطار کار بوده‌اند و این طبیعی است که کشتی چینی باید در پی این حادثه خسارت بپردازد.

رضایی کوچی: کمیسیون عمران اقدامات یک سال اخیر پیرو آتش سوزی کشتی ایرانی را بررسی می‌کند/ جلسه با مسئولین سازمان بنادرمحمدرضا رضایی کوچی از جلسه با مسئولین سازمان بنادر درباره بررسی حادثه آتش سوزی کشتی ایرانی معروف به سانچی در سالگرد این حادثه دلخراش در کمیسیون عمران خبر داد.

وی افزود: این جلسه پس تعطیلات هفته آینده مجلس برگزار می‌شود.

رضایی کوچی با بیان اینکه ظاهرا مشکلاتی در این زمینه وجود دارد، اظهارداشت: کمیسیون در جلسه با دست اندرکاران بررسی حادثه آتش سوزی کشتی ایرانی معروف به سانچی در صدد این است تا ببیند مسئولین در راستای احقاق حقوق ایران چه اقداماتی انجام داده اند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس بیان داشت:همچنین در این جلسه قرار است نسبت به بیمه فوت شدگان این حادثه تعیین تکلیف شود.

این نماینده مجلس بیان داشت: طبق آخرین جلسات کمیسیون در پی حادثه دلخراش سانچی مشخص شد هر دو کشتی ایرانی و چینی در این حادثه خطار کار بوده اند و این طبیعی است که کشتی چینی باید در پی این حادثه خسارت بپردازد.

میزان