گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۷:۴۰
شناسه : 273416
تاریخ : ۲۰ دی ۱۳۹۷
 بوفون: من یکی از بهترین خریدهای تاریخ باشگاه یوونتوس هستم

جان‌لوئیجی بوفون، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید یوونتوس با خرید او در سال ۲۰۰۱ یکی از بهترین معامله‌های تجاری تاریخ خود را به ثبت رساند.

فوتبال جهان| بوفون: من یکی از بهترین خریدهای تاریخ باشگاه یوونتوس هستم

به گزارش افق نیوز، جان‌لوئیجی بوفون که در سال ۲۰۰۱ در ازای ۳۲٫۶ میلیون پوند از پارما به یوونتوس پیوست و در نهایت پس از ۱۷ سال حضور در این تیم ایتالیایی و در اوج محبوبیت در تابستان اخیر تورین را به مقصد پاری‌‌سن‌ژرمن ترک کرد، می‌گوید او یکی از بهترین معامله‌ای تاریخ باشگاه یوونتوس بوده است.

بوفون که تجربه ۹ قهرمانی در سری A و چهار قهرمانی در سری A با یوونتوس در کارنامه‌اش دارد، به نشریه «فور فور تو» گفت: اکنون مبلغی که باشگاه‌ها صرف جذب بازیکنان می‌کنند با چیزی که در گذشته پرداخت می‌شد، شدیداً مقایسه می‌شود. اگر به زمانی که من توسط یوونتوس به خدمت گرفته شدم، نگاه کنیم به این موضوع پی خواهیم برد که همان زمان هم انتقاداتی می‌شد که نباید چنین رقمی را به یک دروازه‌بان پرداخت کرد.

وی افزود: همیشه چنین چیزهایی مطرح می‌شود، اما در نهایت من ۱۷ سال در یوونتوس بودم. به نظرم یوونتوس با خرید من یکی از بهترین معامله‌های تجاری تاریخ خود را به ثبت رساند. فکر هم نمی‌کنم که اکنون کسی با این حرف من مخالف باشد.

تسنیم