4

سوروخین: برگزاری بازی‌های مهم اروپایی در روسیه نشان دهنده اعتماد یوفا به ما است

  • کد خبر : 313741
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

مدیر اجرایی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ اعلام کرد روسیه قادر نیست تا دست کم تا ۲۰ سال دوباره میزبان جام جهانی فوتبال شود.

سوروخین: برگزاری بازی‌های مهم اروپایی در روسیه نشان دهنده اعتماد یوفا به ما است/ تا 20 سال دیگر نمی‌توانیم میزبان جام جهانی شویم

به گزارش افق آنلاین به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، الکساندر سورخین درباره احتمالی میزبانی دوباره روسیه از جام جهانی فوتبال به دنبال برگزاری موفقیت‌آمیز آن در سال ۲۰۱۸ اظهار داشت: جام جهانی را تازه برگزار کردیم و تمرین بسیار خوبی برای روسیه بود. با توجه به شیوه‌های فنی فیفا در آینده‌ای نزدیک میزبانی دوباره از جام جهانی فوتبال امکان‌پذیر نیست. ما در بهترین حالت می‌توانیم ۲۰ سال دیگر میزبان جام جهانی فوتبال شویم. در واقع باید به دیگر کشورها هم فرصت میزبانی از این رقابت‌ها را بدهیم. از نظر تاریخی یک اصل چرخشی برای برگزاری جام جهانی میان قاره‌ها وجود دارد.

مدیر اجرایی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ در روسیه در واکنش به این پرسش که آیا میزبانی این کشور از دیدارهای سوپرجام یوفا و فینال لیگ قهرمانان اروپا همان میراث جام جهانی ۲۰۱۸ است گفت: البته که همین‌طور است. بیش از هر چیز این انتخاب‌ها نشان‌دهنده میزان اعتماد اتحادیه فوتبال اروپا به روسیه است. ما باید انرژی بیشتری را برای جلب اعتماد همکاران اروپایی خود بگذاریم و نشان دهیم می‌توانیم رقابت‌های خوبی را میزبانی کنیم. روسیه دارای تجارب زیادی است و می‌داند باید چگونه رقابت‌های بزرگ را سازماندهی کند. ما میزبان المپیک زمستانی ۲۰۱۴ در سوچی و جام جهانی ۲۰۱۸ بودیم و دیگر نیازی به حرف زدن نداریم. جهان اکنون به روسیه اعتماد کرده است.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=313741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]