2

تخریب تعدادی از خانه های فلسطینیان در محله عین اللوزه منطقه سلوان +تصاویر

  • کد خبر : 33271
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۳

فلسطینیان ساکن این منطقه همواره با اقدامات اشغالگران که سعی دارند منازل و املاک آنها را تصرف و آنان را به نفع شهرک نشینان صهیونیست آواره کنند، مقابله می کنند.

مقامات رژیم صهیونیستی اخطاریه هایی برای تخریب تعدادی از خانه های فلسطینیان در محله عین اللوزه منطقه سلوان در جنوب مسجدالاقصی ارسال کردند.

نیروهای اشغالگر همواره این منطقه را بیشتر هدف قرار می دهند.

فلسطینیان ساکن این منطقه همواره با اقدامات اشغالگران که سعی دارند منازل و املاک آنها را تصرف و آنان را به نفع شهرک نشینان صهیونیست آواره کنند، مقابله می کنند.

از سوی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی در قدس اشغالی تحصنی در مقابل دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ برای اعلام همبستگی با اسرایی که در زندانهای رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده اند، برپا کرد و تحصن کنندگان خواستار حمایت از اسرا و مقابله با لجاجت رژیم صهیونیستی شدند.

ناصر قوس رئیس باشگاه اسیر فلسطینی در قدس اشغالی در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: ما می خواهیم همه آزادگان جهان از مساله فلسطین، اسرا، قدس و الاقصی حمایت کنند و ما را از شرارت های اسرائیلی های متجاوز و ستمگر خلاص کنند.

وی افزود: ما از همه موسسه های قدس می خواهیم از برپا کنندگان “چادرهای همبستگی” که به منظور حمایت از اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی برپا شده است، حمایت کنند.

همه مناطق عرب نشین شهر اشغالی قدس شاهد تعدی پی در پی و روزافزون اشغالگران از جمله تخریب خانه ها، بازداشت، حملات مداوم و همچنین زورگویی شهرک نشینان صهیونیست است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33271

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]