به گزارش افق آنلاین به نقل از روابطعمومی بیمه رازی، فریدون کاظمی با بیان این که بیش از ۸۰درصد پرتفوی بیمه رازی از طریق شبکه فروش تامین میشود، افزایش میزان خدمات و تسهیلات در نظر گرفته شده برای نمایندگان و شعب در دوره مدیریت جدید بیمه رازی را یادآور شد و گفت: بیش از ۹۰درصد از مجوزها و اختیارات ستاد بیمه رازی به شعب تفویض شده و ایشان مکلف گردیدهاند این اختیارات را به نمایندگان واگذار کنند که به نوبه خود اقدامی بینظیر در صنعت بیمه محسوب میشود.
مدیریت راهبری شبکه فروش، چرخش از ستادمحوری به شعبه محوری و نماینده محوری را استراتژی هوشمندانه بیمه رازی دانست و با بیان اینکه اشاعه فرهنگ بیمه، مشتریمداری و انتقال صدای مشتری به شرکت از طریق تعامل رئوس مثلث خدمتدهی ممکن است، افزود: مجموعه اقدمات انجامشده به منظور حمایت هر چه بیشتر از شبکه فروش باعث رشد ۲۰۸درصدی جذب نماینده در بیمه رازی شده است.