3

پالایش نفت اصفهان لیگ برتر فوتسال را با شکست آغاز کرد

  • کد خبر : 391637
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر جمعه تیم پالایش نفت اصفهان در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی «شهدای پالایشگاه» شهرک شهید محمد منتظری اصفهان به مصاف تیم فوتسال شهرداری ساوه رفت و با ارایه یک بازی ضعیف با نتبجه ۲ بر صفر مغلوب مهمان خود شد. ۲ […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر جمعه تیم پالایش نفت اصفهان در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی «شهدای پالایشگاه» شهرک شهید محمد منتظری اصفهان به مصاف تیم فوتسال شهرداری ساوه رفت و با ارایه یک بازی ضعیف با نتبجه ۲ بر صفر مغلوب مهمان خود شد.

۲ گل تیم فوتسال تیم شهرداری ساوه را توسط عرفان حسین زاده و امیرحسین ابطحی وارد دروازه تیم پالایش نفت اصفهان شد.

امسال، نخستین سال حضور تیم پالایش نفت اصفهان در لیگ برتر فوتسال است و این تیم جوان امیدوار است در ادامه لیگ برتر بتواند شکست دیدار اول را جبران کند.

قضاوت دیدار پالایش نفت اصفهان با شهرداری ساوه بر عهده محمدجواد احتشام و مجتبی بختیاریان و علیرضا حسن زاده بود و علیرضا عبدالغنی نیز ناظر این بازی بود.

به گزارش ایرنا، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته نخست تیم فوتسال «گیتی پسند» دیگر نماینده اصفهان در لیگ برتر نیز عصر امروز مهمان تیم فوتسال فرش آرای مشهد بود و در سالن شهید بهشتی مشهد پنج بر صفر میزبان مشهدی خود را شکست داد.

اصفهان از قطب‌های اصلی فوتسال کشور در هر ۲ بخش مردان و زنان است، تیم فوتسال زنان باشگاه شاهین نوین نطنز نیز یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها به عنوان نایب قهرمانی «سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران» دست یافت.

تیم فوتسال مردان «گیتی‌پسند اصفهان» نیز پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است، این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391637

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]