2

بررسی ورزشگاه آزادی برای دیدارهای بین‌المللی

  • کد خبر : 391784
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۵۱

به گزارش ایرنا، این نشست امروز (شنبه) با حضور مهدی محمدنبی، علی تارقلی‌زاده، مهدی خراطی، مصطفی فراهانی، محمد قاسمی، علی دهقانی، سعید ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و تجهیز و مهدی نصیبی، سرپرست مجموعه ورزشگاه آزادی در فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این جلسه نکات مرتبط با جایگاه خبرنگاران، پاویون، جایگاه vip، مسائل […]

به گزارش ایرنا، این نشست امروز (شنبه) با حضور مهدی محمدنبی، علی تارقلی‌زاده، مهدی خراطی، مصطفی فراهانی، محمد قاسمی، علی دهقانی، سعید ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و تجهیز و مهدی نصیبی، سرپرست مجموعه ورزشگاه آزادی در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این جلسه نکات مرتبط با جایگاه خبرنگاران، پاویون، جایگاه vip، مسائل مربوط به کمک داور ویدیویی، اسکوربرد، سیستم صوت و نور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین دغدغه‌های تیم ملی در مسائل مرتبط با میزبانی مسابقات و حساسیت موجود درباره میزبانی باشگاه‌های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا با مدیران شرکت تجهیز و ورزشگاه آزادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست مدیران ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و تجهیز گزارشی از نحوه بازسازی و چالش‌های پیش‌رو در زمینه بازی‌سازی ورزشگاه ارائه کردند.

همچنین مقرر شد تا ۲۴ تیرماه جلسه‌ای با حضور مدیران فدراسیون، شرکت تجهیز و توسعه، ورزشگاه آزادی و پیمانکار فعال در ورزشگاه آزادی تشکیل و وضعیت میزبانی این ورزشگاه با حضور تمامی افراد بررسی نهایی شود.

بررسی شرایط ورزشگاه آزادی برای برگزاری دیدارهای بین‌المللی

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391784

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]