1

تلاش برای شناسایی کودک گمشده/ بیتابی مادر پس از حادثه پارک‌

  • کد خبر : 391866
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعت ۱۹ جمعه هشتم تیر ماه امسال، مرد میانسالی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تماس گرفت و به اپراتور گفت: به‌همراه  پسران خردسالم برای تفریح به پارک شهر رفتیم اما یکی از آنها گم شده است؛ لطفاً کمک کنید. دقایقی بعد مأموران پلیس پای در پارک شهر گذاشتند […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعت ۱۹ جمعه هشتم تیر ماه امسال، مرد میانسالی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تماس گرفت و به اپراتور گفت: به‌همراه  پسران خردسالم برای تفریح به پارک شهر رفتیم اما یکی از آنها گم شده است؛ لطفاً کمک کنید.

دقایقی بعد مأموران پلیس پای در پارک شهر گذاشتند و پدر خانواده را هدف تحقیق قرار دادند؛ او جزئیات را این‌طور توضیح داد: پارک شلوغ بود و بعد از ۱۰ دقیقه بازی روی تاب، بچه‌ها را به‌سمت سرسره‌ها بردم، آریا پسر ۳ساله‌ام هم با ما بود، آرین به‌سمت سرسره بزرگ‌تر رفت و آرمین از سرسره کوچک‌تر بالا رفت.‌

وی ادامه داد: می‌خواستم به‌سمت آرین بروم که ناگهان آرمین از سرسره افتاد با عجله به‌سمت او رفتم تا بلندش کنم، این ماجرا چند لحظه بیشتر طول نکشید اما به‌محض اینکه به‌سمت سرسره بزرگ‌تر برگشتم از آرین خبری نبود! آن زمان به‌قدری هول شده بودم که نمی‌توانستم دقیق فکر کنم و بی‌اختیار این طرف و آن طرف می‌دویدم اما از بچه خبری نبود و با سروصدای من، افرادی هم که به پارک آمده بودند، جمع شدند و برای یافتن بچه به من کمک کردند اما از آرین خبری نشد؛ ما نزدیک ۱۵ دقیقه‌ای در پارک بودیم که این اتفاق برای بچه‌ها رخ داد و بعد از آن هرچه جست‌وجو کردیم از پسرم خبری نشد.

مأموران پلیس در نخستین‌گام، پارک را جست‌وجو کردند اما آرین را پیدا نکردند و ساعتی بعد مأموران آتش‌نشانی هم برای غواصی از استخر وارد عمل شدند اما اثری از او یافت نشد.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای امور جنایی، تیمی از کارآگاهان یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند اما با استعلام از بهزیستی و سازمان پزشکی قانونی ردپایی از کودک گمشده پیدا نکردند.

کارآگاهان در شاخه بعدی از تحقیقات خود، به بازبینی دوربین‌های مداربسته پارک پرداختند؛ تصاویر دوربین‌ها نشان داد کودک، فارغ از اتفاقاتی که در اطرافش در حال رقم خوردن است، به‌سمت بیمارستان فیاض‌بخش حرکت می‌کند و درحالی که سرش را پایین انداخته است، آهسته به راه خودش ادامه می‌دهد اما در یک نقطه از  مسیر، دیگر دوربینی نبوده تا بتوانند رد آرین ۳ساله را بزنند.

پدر آرین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم اظهار کرد: پس از این حادثه حال روحی خود و خانواده‌ام مساعد نیست. مادر آرین که خون گریه می‌کند با هر لحظه‌ای که از گمشدن فرزندمان می‌گذرد، آشفته‌تر می‌شود؛ از رئیس پلیس‌ تهران عاجزانه خواهش می‌کنم تدابیر لازم را برای بررسی‌های دقیق‌تر اتخاذ کنند.

دادسرای امور جنایی , پلیس 110 ,

به گزارش تسنیم، تحقیقات کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در رابطه با این پرونده ادامه دارد و شهروندان اگر اطلاعی از آرین دارند بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/+

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391866

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]