2

شگفتانه‌های حزب‌الله برای رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان

  • کد خبر : 392477
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، انتشار قسمت دوم از عملیات اطلاعاتی حزب الله لبنان تحت عنوان «هدهد ۲»که دربردارنده فیلم‌ هوایی از جولان اشغالی سوریه بود، پیامی روشن از جانب حزب‌الله به صهیونیست‌ها درباره اشراف اطلاعاتی نسبت به رژیم است. این عملیات در واقع تلاشی بود تا مانع از اشتباه ادراکی در مقامات اسرائیلی […]

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، انتشار قسمت دوم از عملیات اطلاعاتی حزب الله لبنان تحت عنوان «هدهد ۲»که دربردارنده فیلم‌ هوایی از جولان اشغالی سوریه بود، پیامی روشن از جانب حزب‌الله به صهیونیست‌ها درباره اشراف اطلاعاتی نسبت به رژیم است. این عملیات در واقع تلاشی بود تا مانع از اشتباه ادراکی در مقامات اسرائیلی شود و به آنها در تصمیم‌گیری کمک کند و مانع از اقدام احمقانه در حمله ماجراجویانه به لبنان نشود. 

 

.

 

نکته حائز اهمیت در فیلم‌های منتشر شده در هدهد ۲ در مقایسه با نسخه نخست این بود که این بار تصاویر به طور ویژه روی جولان اشغالی متمرکز بود و بر رصد و اشراف اطلاعاتی بر پایگاه‌ها و پادگان‌های نظامی (از جمله شش مکان حساس در جولان اشغالی) تاکید داشت. این درحالی است که در عملیات پهپادی «هدهد ۱» توجه عمده به حیفا (مهمترین مرکز صنعتی رژیم سرزمین‌های اشغالی) بود. حزب‌الله می‌خواست این پیام را به تل‌آویو منتقل نماید که در صورت آغاز جنگ فراگیر با لبنان، عرصه نبرد تنها محدود به مرزهای جنوبی این کشور نخواهد بود و شگفتانه‌ های متعددی در انتظار ارتش اسرائیل در جبهه هایی همچون جولان اشغالی و دیگر مناطق خواهد بود.

کشور سوریه , حزب‌ الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , جولان اشغالی ,

در این زمینه «عمر معربونی»، کارشناس نظامی لبنانی به خبرنگار تسنیم در بیروت گفت: پیام اساسی که مقاومت از به تصویر کشیدن منطقه جولان اشغالی در عملیات هدهد ۲ دارد، این است که نبرد در گستره سرزمینی سوریه و لبنان خواهد بود و عنوان اساسی در این مرحله وحدت اراده ها و میادین است.

کشور سوریه , حزب‌ الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , جولان اشغالی ,

وی در ادامه افزود: مقطع زمانی پیام‌های ارسالی مقاومت در سلسله عملیات‌های هدهد حائز اهمیت است چرا که تحولات به سمت درگیری در حال حرکت است. در نتیجه این پیام ها با هدف تقویت توان بازدارندگی مقاومت است تا دشمن دچار اشتباه محاسباتی نشود. معتقدم که میزان و شدت اقدامات بازدارنده مقاومت افزایش یافته و اسرائیل نیز این پیام را به خوبی درک خواهد کرد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392477

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]