1

تعظیم ژاپنی‌ها پس از مصرف سیگار و مشروبات توسط ورزشکار جوان

  • کد خبر : 392805
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۳۶

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، «شوکو میاتا» بانوی ملی‌پوش ژیمناستیک ژاپنی اعتراف کرد که یک‌بار سیگار کشیده و یک‌بار هم از مشروبات الکلی در زمان حضور در کمپ آموزشی استفاده کرده است. این خبر از آن جهت دارای اهمیت است که استعمال سیگار و مصرف مشروبات الکلی برای افراد زیر ۲۰ سال در کشور […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «شوکو میاتا» بانوی ملی‌پوش ژیمناستیک ژاپنی اعتراف کرد که یک‌بار سیگار کشیده و یک‌بار هم از مشروبات الکلی در زمان حضور در کمپ آموزشی استفاده کرده است.

این خبر از آن جهت دارای اهمیت است که استعمال سیگار و مصرف مشروبات الکلی برای افراد زیر ۲۰ سال در کشور ژاپن ممنوع است، اما این ورزشکار ۱۹ ساله دست به چنین اقدامی زده است. هر چند در آیین‌نامه انجمن ژیمناستیک ژاپن آمده است انجام این دو اقدام از سوی ورزشکارانی که به عنوان ملی‌پوش فعالیت می‌کنند، حتی اگر بیش از ۲۰ سال داشته باشند نیز ممنوع است. شوکو میاتا به دلیل این اتفاق حضور در المپیک ۲۰۲۴ را از دست داد.

پس از انتشار این خبر، مسئولان انجمن ژیمناستیک ژاپن در کنفرانس خبری شرکت کرده و بابت اتفاق رخ داده عذرخواهی کردند. «تاداشی فوجیتا» رئیس انجمن ژیمناستیک به همراه «موتسومی هارادا» مربی تیم ملی ژاپن در این نشست خبری مقابل خبرنگاران ایستادند و به نشانه عذرخواهی، تعظیم کردند. هارادا در بخشی از این کنفرانس احساساتی شد و گریه کرد.

ژیمناستیک , المپیک , کشور ژاپن ,

ژیمناستیک , المپیک , کشور ژاپن ,

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392805

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]