1

مدافع سنگالی به جمع شاگردان تارتار پیوست؛ از خوزستان به سیرجان

  • کد خبر : 392961
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۳:۵۸

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان با سرمربیگری سیروس پورموسوی در نیم فصل اول لیگ بیست‌وسوم نتوانست آمار خوبی از خود به جای بگذار و تنها یک پیروزی کسب کرد. با توجه به عملکرد ضعیف آبی‌های خوزستان در نیم فصل اول، مدیران باشگاه باز هم به پورموسوی اعتماد کردند و در تعطیلات نیم فصل […]

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان با سرمربیگری سیروس پورموسوی در نیم فصل اول لیگ بیست‌وسوم نتوانست آمار خوبی از خود به جای بگذار و تنها یک پیروزی کسب کرد. با توجه به عملکرد ضعیف آبی‌های خوزستان در نیم فصل اول، مدیران باشگاه باز هم به پورموسوی اعتماد کردند و در تعطیلات نیم فصل خانه تکانی اساسی انجام دادند تا امتیازات از دست رفته نیم فصل را جبران کنند. در این راستا، مدیران استقلال خوزستان چند بازیکن جذب کردند که یکی از آنها، عثمان اندونگ سنگالی بود.

او در نیم فصل دوم به داد پورموسوی رسید و در ۱۴ بازی که برای آبی‌های خوزستان انجام داد ۳ گل به ثمر رساند و آبی‌های خوزستان هم توانستند با ۲۸ امتیاز در لیگ برتر ماندگار شوند.

پس از اتمام لیگ، مدیران باشگاه خوزستانی از لحاظ مالی با این مدافع سنگالی برای ادامه همکاری به توافق نرسیدند و به همین دلیل او یکی از بازیکنانی بود که از استقلال خوزستان جدا شد.

بر این اساس، وی در فصل‌ نقل‌وانتقالات با باشگاه گل‌گهر سیرجان به توافق رسیده و به جمع شاگردان مهدی تارتار اضافه شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392961

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]