2

فرمانده سپاه فجر:  حمایت از تیم فجر شهید سپاسی شیراز استمرار دارد 

  • کد خبر : 394384
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرداریدالله بوعلی روز شنبه در دیدار با حسن کریمی مدیرعامل باشگاه و پیروز قربانی سرمربی تیم فجربا تاکید بر اهمیت حضور تیم های ورزشی فارس در مسابقات و لیگ های معتبر کشوربیان کرد:اخلاق‌مداری سرلوحه فعالیت های باشگاه فجر شهید سپاسی است.او با اشاره به سابقه زیاد تیم فوتبال فجر شهید سپاسی […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرداریدالله بوعلی روز شنبه در دیدار با حسن کریمی مدیرعامل باشگاه و پیروز قربانی سرمربی تیم فجربا تاکید بر اهمیت حضور تیم های ورزشی فارس در مسابقات و لیگ های معتبر کشوربیان کرد:اخلاق‌مداری سرلوحه فعالیت های باشگاه فجر شهید سپاسی است.
او با اشاره به سابقه زیاد تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در فوتبال کشور افزود :‌ این تیمِ بدون حاشیه و بازیکن ساز که به نام شهید مزین شده متعلق به همه مردم فارس است.
رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی ادامه داد: زمینه سازی و ایجاد فرصت مناسب برای حضور جوانان با استعداد فارس در عرصه ورزش یکی از اهداف اصلی سپاه فجر است.
بوعلی بیان کرد:‌ حضور فعال و پُرشور تماشاگران و هواداران یکی از عوامل مهم موفقیت تیم های ورزشی است.
براساس این گزارش، در این دیدار حسن کریمی مدیرعامل باشگاه و پیروز قربانی سرمربی جدید تیم فجر شهید سپاسی گزارشی از برنامه ها و نحوه آماده سازی تیم فوتبال برای فصل پیش رو ارائه کردند.

عزم تیم فجر برای صعود به لیگ برتر

پیشتر حسن کریمی مدیر عامل باشگاه فجر در مصاحبه با ایرنا گفته بود:در فصل جدید مسابقات ترکیب تیم را برای قهرمانی در دسته یک و صعود به لیگ برتر می بندیم برای همین هم با حداقل ۶ بازیکن که فصل گذشته در لیگ برتر بازی می کردند در حال مذاکره هستیم و با دو نفر از آنها به توافق دست یافتیم.

تمرینات تیم فجر برای حضور در لیگ دسته یک از امروز شنبه ۳۰ تیرماه در زمین اختصاصی این باشگاه آغازشد.
فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال قرار است از اوایل شهریور ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم آغاز شود.
در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=394384

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]