0

تیموریان: امیدوارم ورزشکاران ایرانی در المپیک بدرخشند

  • کد خبر : 395309
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

آندرانیک تیموریان عصر امروز یکشنبه در حاشیه مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی‌ استان تهران به پاریس، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: مراسم تجلیل و بدرقه ورزشکان اعزامی به المپیک پاریس به بهترین شکل ممکن برگزار شد. امیدوارم ورزشکاران ایرانی همچون المپیک‌های گذشته برای این مرزو بوم افتخار آفرینی کنند. وی افزود: با احترام […]

آندرانیک تیموریان عصر امروز یکشنبه در حاشیه مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی‌ استان تهران به پاریس، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: مراسم تجلیل و بدرقه ورزشکان اعزامی به المپیک پاریس به بهترین شکل ممکن برگزار شد. امیدوارم ورزشکاران ایرانی همچون المپیک‌های گذشته برای این مرزو بوم افتخار آفرینی کنند.

وی افزود: با احترام به تمام ورزش‌های دیگر، فوتبال را نمی‌توان با هیچ ورزش دیگری مقایسه کرد. فوتبال صنعت بزرگی بوده که در دنیا سرمایه‌گذاری وسیعی در آن می‌شود. امیدوارم در جام جهانی ۲۰۲۶ تیم ملی ایران از گروه خود به مرحله بعدی صعود کند تا یک افتخار تاریخی را به ارمغان آورد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران، خاطرنشان کرد: امیر قلعه‌نویی یک چهره ویژه و بزرگ در فوتبال ایران محسوب می‌شود. او یکی از افتخارات فوتبال ایران بوده و امیدوارم با وی بتوانیم روزهای خاطره‌انگیزی را برای فوتبال ایران رقم بزنیم. اعتقاد دارم بازیکنان تیم ملی در جام جهانی بعدی، دستاوردهای بزرگی خواهند داشت.

تیموریان تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم لیگ برتر را به استانداردهای روز دنیا و حتی کشورهای حاشیه نشین خلیج فارس برسانیم، باید سرمایه‌گذاری انجام دهیم. اگر باشگاه‌های ایرانی بودجه کافی در اختیار داشته باشند، می‌توانند بازیکنان بزرگی که مایل به همکاری در فوتبال ایران هستند را به خدمت بگیرند. این یک سرمایه‌گذاری در فوتبال است و باید منطقی و اصولی باشد.

وی گفت: مهدی طارمی و دیگر ستارگان ایران که در لیگ های اروپایی حضور دارند تا زمانی که می‌توانند باید در خارج از کشور به فوتبالش ادامه دهند. بازیکنان لژیونر می‌توانند به قدرتمندتر شدن تیم ملی کمک کنند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395309

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]