2

مس رفسنجان همچنان در خواب/ سه هفته بدون جذب حتی یک بازیکن جدید

  • کد خبر : 395451
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸

به گزارش ایرنا، باشگاه مس رفسنجان تا این لحظه به صورت رسمی با هیچ بازیکن جدیدی به توافق نرسیده یا حداقل اخبار آن رسانه ای نشده است و این روزها زمزمه هایی مبنی بر ادامه کار با بازیکنان سابق این تیم به گوش می رسد، آن هم از تیمی که سال گذشته بدترین نتایج تاریخ […]

به گزارش ایرنا، باشگاه مس رفسنجان تا این لحظه به صورت رسمی با هیچ بازیکن جدیدی به توافق نرسیده یا حداقل اخبار آن رسانه ای نشده است و این روزها زمزمه هایی مبنی بر ادامه کار با بازیکنان سابق این تیم به گوش می رسد، آن هم از تیمی که سال گذشته بدترین نتایج تاریخ لیگ برتری خود را کسب کرده و در پایان فصل اخیر نیز در جایگاه ۲ رقمی دهم جام خلیج فارس ایستاد.

هرچند دیشب فقط قرارداد سه بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال مس رفسنجان از جمله حسن جعفری کاپیتان این تیم، حامد لک دروازه بان و سعید واسعی تمدید شد اما همچنان خبری از جذب بازیکن جدید در ترکیب نارنجی پوشان نیست.

تغییر سرمربی رفسنجانی ها و انتخاب محرم نویدکیا از نیم فصل گذشته باعث تغییراتی در نتیجه گیری این تیم شد و به نظر می رسد این باشگاه آنقدر به سرمربی خود اطمینان دارد که هنوز وارد عرصه رقابت در بازار نقل و انتقال نیز نشده است.

مس رفسنجان همچنان در خواب/ سه هفته بدون جذب حتی یک بازیکن جدید
تصویر محمدمهدی محبی بازیکن مس رفسنجان که به سپاهان اصفهان پیوست

چه بازیکنانی از مس رفسنجان جدا شدند؟

علاوه بر منتظر محمد بازیکن عراقی که فصل گذشته به صورت قرضی از استقلال تهران راهی مس رفسنجان شده بود، این فصل حرف و حدیث هایی برای پیوستن این بازیکن به سپاهان اصفهان و یا استقلال تهران به گوش می رسد. حالا مصطفی محمد مدافع راست عراقی و برادر منتظر که سابقه حضور در تیم ملی کشورش را نیز دارد ساز جدایی را کوک کرده؛ مصطفی فقط در یک مسابقه آن هم به عنوان یار تعویضی رفسنجانی ها را همراهی کرد و در نهایت نیز بدون توفیق خاصی کارش را در لیگ بیست و سوم ایران خاتمه داد.

همچنین رفتن علی عدنان، مدافع ملی پوش عراقی دیگر مس نیز قطعی به نظر می رسد و این بازیکن براساس اعلام رسانه های عربستانی، فصل آینده به فوتبال خود در لیگ دسته دسته یک عربستان ادامه خواهد داد.

محمدمهدی محبی ستاره پیشین تیم فوتبال مس رفسنجان نیز که از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در فصل اخیر لیگ برتر بود، هفته گذشته طی قراردادی به سپاهان اصفهان پیوست.

همچنین براساس شنیده ها جدایی رامتین سلیمان زاده و انتقال این بازیکن به ذوب آهن اصفهان جدی است و خبرهایی پیرامون جدایی فرشید باقری و احتمال پیوستن این بازیکن به استقلال تهران به گوش می رسد، تا دست رفسنجانی ها برای فصل آینده لیگ برتر حتی خالی تر از فصل گذشته ای باشد، که در جایگاه دهمی لیگ قرار گرفتند؛ هرچند باید منتظر ماند و دید که این شنیده ها تایید می شوند و عینیت می گیرند یا اتفاق دیگری می افتد.

مس رفسنجان همچنان در خواب/ سه هفته بدون جذب حتی یک بازیکن جدید
تصویر منتظر محمد بازیکن عراقی مس رفسنجان و جلال الدین علی محمدی

مس رفسنجان در خواب است یا برنامه همین است؟

پس از اتفاقات فساد در مس رفسنجان که پای چند داور، مدیر ورزشی و خبرنگار نیز به این پرونده کشیده شد، گفته می شود که حالا این باشگاه در سکوت مطلق رسانه‌ای به دنبال تمدید بازیکنان فصل گذشته خود است و شاید نیم‌نگاهی هم به بازار نقل و انتقال داشته باشد.

حدود ۲ هفته است که رفسنجانی ها با محرم نویدکیا سرمربی فصل گذشته خود برای ادامه همکاری به توافق رسیده اند و تکلیف نیمکت این تیم مشخص شده اما از نگاه هواداران این تیم بهتر است تا زمانی که بازیکنان توانمند لیگ جذب تیم های دیگری و به قول معروف شاه‌ماهی‌ها صید نشده اند، مس نیز به بازار نقل و انتقال های لیگ برتر ورود جدی تری داشته باشد تا حداقل بتواند نتایج بهتری از فصل گذشته به دست بیاورد و دل هواداران خود را شاد کند.

البته اخبار پیرامون بازار نقل و انتقال ها این روزها نگرانی هواداران مس رفسنجان را افزایش داده و خیلی ها را نسبت به آینده این تیم بدبین کرده است، رفسنجانی ها می گویند: هر چه بیشتر زمان نقل و انتقال را از دست بدهیم، علاوه بر فرصت های از دست رفته برای جذب بازیکنان شاخص لیگ برتر، باید در انتظار بازیکنان آزاد باشیم که هیچ تیمی به سراغ آنان نرفته و این موضوع هیچگاه در برنامه تیم های بالای جدولی نبوده است.

جذب دیرهنگام بازیکنان جدید در شرایطی که مس بازیکنان کلیدی خود را از دست داده، همچنین می تواند باعث شود که بازیکنان جدید از کوران تمرین، آماده سازی و هماهنگی بیشتر باز بمانند و این موضوع می تواند بر نتایج هفته‌های آغازین این تیم در لیگ برتر کشور نیز اثرگذار باشد و فرصت های بیشتری از این تیم برای بهتر شدن را بسوزاند.

آنچه پر واضح است، این خواب در فصل نقل و انتقال به طور قطع به نفع نارنجی‌پوشان رفسنجانی و هواداران این تیم نخواهد بود بلکه فرصتی فراهم خواهد ساخت برای رقبا که با جذب بازیکنان کلیدی جام خلیج فارس تیمی بهتر بسازند و برنامه ریزی بهتری برای حضور در لیگ برتر داشته باشند؛ هرچند برخی نیز معتقدند که به سرمربی کارکشته و خوشنام این تیم نیز باید اطمینان کرد که آنچه در سر می پروراند را اجرایی کند.

تیم های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر سیرجان ۲ نماینده استان کرمان در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور(جام خلیج فارس) محسوب می شوند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395451

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]