2

بیانیه روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ دریای خزر

  • کد خبر : 395515
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۵۵

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای به جزئیات ماموریت‌های مشترک نیروی دریایی ایران و ناوتیپ خزر روسیه در رزمایش امداد و نجات دریایی در دریای خزر اشاره کرد. به گزارش ایسنا، در پی رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی ایران و روسیه در دریای خزر، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یدک‌کش امدادی ناوتیپ خزر در […]

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای به جزئیات ماموریت‌های مشترک نیروی دریایی ایران و ناوتیپ خزر روسیه در رزمایش امداد و نجات دریایی در دریای خزر اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، در پی رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی ایران و روسیه در دریای خزر، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یدک‌کش امدادی ناوتیپ خزر در یک رزمایش امدادونجات روسیه با نیروی دریایی ایران شرکت کرد.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: گروه کارکنان ناو یدک‌کش امدادی «SB-۴۵» ناوتیپ خزر در یک رزمایش دریایی مشترک با نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران شرکت کرد.

طبق اعلام وازرت دفاع روسیه، گروه کارکنان این ناو امداد و نجات وملوانان نیروهای دریایی ایران ماموریت‌هایی از جمله کمک به یک کشتی آسیب‌دیده و امداد و نجات کارکنان آن را تمرین کردند. همچنین، ملوانان دو کشور مهارت‌های خود در یدک کشیدن یک ناو را نیز تمرین کردند.

در این بیانیه همچنین آمده است که هدف اصلی این ناو امداری ناوتیپ خزر روسیه یک کشیدن و راه‌اندازی دوباره کشتی‌ها و ناوها، خاموش کردن آتش در کشتی‌های آسیب‌دیده و سازه‌های ساحلی، تخیله افراد از آن‌ها و ارائه کمک‌های پزشکی به قربانیان، برق‌رسانی و کمک به ادامه فعالیت کشتی‌ها، فعالیت غواصی تا عمق ۶۰ متر و جمع‌آوری محصولات نفتی از سطح دریا و انجام دادن تحقیقات و نظرسنجی است.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395515

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]