1

سومین شکست پالایش نفت اصفهان در روز تثبیت صدرنشینی گیتی‌پسند

  • کد خبر : 396191
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۱۲

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم پالایش نفت اصفهان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران عصر پنج‌شنبه از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی «شهدای پالایشگاه» شهرک شهید محمد منتظری اصفهان به مصاف تیم فوتسال «کراپ» الوند رفت و با ارایه یک بازی نزدیک و با نتیجه سه بر ۲ مغلوب مهمان خود شد. […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم پالایش نفت اصفهان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران عصر پنج‌شنبه از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی «شهدای پالایشگاه» شهرک شهید محمد منتظری اصفهان به مصاف تیم فوتسال «کراپ» الوند رفت و با ارایه یک بازی نزدیک و با نتیجه سه بر ۲ مغلوب مهمان خود شد.

بازی با شروع طوفانی تیم پالایش نفت اصفهان آغاز شد ولی با گذر زمان به تعادل رسید و ۲ تیم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به رختکن رفتند؛ در نیمه دوم نیز «کراپ» الوند با برتری نسبی توانست گل سوم را به ثمر برساند و ۲ امتیاز شیرین از اصفهان به ارمغان ببرد.

۲ گل تیم فوتسال پالایش نفت اصفهان توسط پوریا گلشنی و بهداد شیخ احمدی وارد دروازه تیم «کراپ» الوند شد و سه گل تیم فوتسال تیم «کراپ» الوند را نیز علی اکرمی، کامبیز گمرکی و احمد اسماعیل‌پور وارد دروازه تیم پالایش نفت اصفهان کردند.

امسال نخستین سال حضور تیم پالایش نفت اصفهان در لیگ برتر فوتسال بوده و این تیم جوان امیدوار است در ادامه لیگ برتر بتواند شکست سه دیدار نخست را جبران کند.

قضاوت دیدار عصر امروز تیم‌های پالایش نفت اصفهان با «کراپ» الوند بر عهده ابراهیم مهرابی افشار، ولی‌الله رضایی، علیرضا حسن‌زاده و مصطفی پارسافر بود و عبدالکریم سیستانی نظارت این بازی را بر عهده داشت.

تیم پالایش نفت اصفهان، جمعه هفته آینده در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر در بندر عباس به مصاف تیم پالایش نفت بندرعباس خواهد رفت.

گفتنی است در یکی دیگر از مهمترین دیدارهای هفته سوم، تیم فوتسال «گیتی پسند» دیگر نماینده اصفهان در لیگ برتر عصر امروز مهمان تیم هیات فوتبال قم بود که در نهایت ۶ بر ۲ میزبان قمی خود را شکست داد.

هم‌اکنون گیتی‌پسند با ۹ امتیاز و پالایش نفت اصفهان با صفر امتیاز در رده‌های اول و آخر جدول رده‌بندی قرار دارند.

سومین شکست پالایش نفت اصفهان در روز تثبیت صدرنشینی گیتی‌پسند

به گزارش ایرنا، اصفهان از قطب‌های اصلی فوتسال کشور در هر ۲ بخش مردان و زنان است تا جایی که تیم فوتسال زنان باشگاه شاهین نوین نطنز سال گذشته به عنوان نایب قهرمانی «سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران» دست یافت.

تیم فوتسال مردان «گیتی‌پسند اصفهان» نیز پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است؛ این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396191

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]