1

آمادگی ثبت احوال برای همکاری با پژوهشگران حوزه جمعیت

  • کد خبر : 396297
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم کارگر گفت: سازمان ثبت احوال مرکز ثبت اطلاعات هویتی ایرانیان و تولید و انتشار داده‌های جمعیتی در کشور است که همواره تلاش بر آن داشته تا با استفاده از روش‌های نوین تولید و انتشار آمار و اطلاعات، نقش سازنده در تصمیم‌گیری‌های کارآمد در حوزه جمعیت داشته باشد. وی بیان داشت: […]

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم کارگر گفت: سازمان ثبت احوال مرکز ثبت اطلاعات هویتی ایرانیان و تولید و انتشار داده‌های جمعیتی در کشور است که همواره تلاش بر آن داشته تا با استفاده از روش‌های نوین تولید و انتشار آمار و اطلاعات، نقش سازنده در تصمیم‌گیری‌های کارآمد در حوزه جمعیت داشته باشد.

وی بیان داشت: راه اندازی مرکز رصد جمعیت کشور در زمینه نمایش و تحلیل‌های مصور جمعیتی باعث گردیده تا کمک شایانی به درک بهتر و پویایی داده‌ها و نمایش دقیق تحولات جمعیتی و اتخاذ تصمیم‌های کارآمد در این خصوص باشد.

کارگر با اشاره به مزایای مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال کشور افزود: داشبوردهای آماری متفاوت بر اساس داده‌های ثبتی پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور طراحی گردیده است که می‌تواند در بررسی و تحلیل وقایع حیاتی به متخصصان امر کمک شایانی نموده و در راستای برنامه‌ریزی‌های کلان از آن استفاده نمایند.

وی تصریح نمود: سازمان ثبت احوال آمادگی دارد با افزایش تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها از ظرفیت‌های مختلف این پایگاه بهره برداری مؤثر صورت گیرد و با تحلیل داده‌های آماری در برنامه‌ریزی‌های کلان از آن استفاده گردد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396297

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]