0

اظهار رضایت سرمربی تیم فوتبال نوجوانان از اردوی اردبیل

  • کد خبر : 397175
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲

به گزارش ایرنا، اعضای تیم نوجوانان کشورمان دومین روز اردوی خود در اردبیل را با کلاس آموزشی که از ساعت ۹ صبح در اتاق کنفرانس سالن حسین رضازاده آغاز کردند. در این جلسه آموزشی عباس چمنیان، سرمربی تیم نکات مدنظر خود را در مورد اردوها و برنامه‌های آتی تیم را به شاگردانش انتقال داد و […]

به گزارش ایرنا، اعضای تیم نوجوانان کشورمان دومین روز اردوی خود در اردبیل را با کلاس آموزشی که از ساعت ۹ صبح در اتاق کنفرانس سالن حسین رضازاده آغاز کردند.

در این جلسه آموزشی عباس چمنیان، سرمربی تیم نکات مدنظر خود را در مورد اردوها و برنامه‌های آتی تیم را به شاگردانش انتقال داد و برخی مباحث آموزشی را برای آنها مطرح کرد.

صمد نوتاش، رئیس هیات فوتبال اردبیل نیز در جمع ملی‌پوشان، اظهار داشت: با موافقت فدراسیون فوتبال، اردبیل میزبان اردوی تیم نوجوانان کشور شده و این اردو از هشتم تا ۱۵ مردادماه در شهر اردبیل برگزار می‌شود. تمهیدات لازم هم برای برگزاری اردو صورت گرفته است.

وی افزود: تیم فوتبال نوجوانان تمرینات و اردوی خود را در ورزشگاه تختی اردبیل، زمین چمن صداوسیما و پایگاه قهرمانی اردبیل برگزار می‌کند.

عباس چمنیان سرمربی تیم فوتبال نوجوانان هم اظهار داشت: در اردوی اردبیل ۴۰ فوتبالیست دعوت شدند و تیم را برای مسابقات کافا آماده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: اردبیل میزبانی بسیار شایسته برای اردوی تیم فوتبال نوجوانان بود و از صمد نوتاش رئیس هیات فوتبال استان اردبیل برای میزبانی شایسته قدردانی می‌کنم. این شهر به دلیل شرایط آب هوایی مناسب و امکانات خوب بهترین منطقه برای اردوی تیم است. اردوی تیم در شرایط بسیار خوبی برگزار می‌شود. تمرینات هم به صورت منظم انجام خواهد شد.

پس از این جلسه‌، ملی‌پوشان باحضور در پایگاه قهرمانی شهید جدی اردبیل تمرینات بدنسازی را انجام دادند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397175

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]