0

تمهیدات ترافیکی ویژه مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه

  • کد خبر : 397249
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۰۱

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور ضمن اعلام تبریک و تسلیت بمناسبت شهادت طلیعه خورشید آزادی ، رییس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس ، در خصوص تمهیدات ترافیکی ویژه مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه توضیح داد و گفت : […]

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور ضمن اعلام تبریک و تسلیت بمناسبت شهادت طلیعه خورشید آزادی ، رییس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس ، در خصوص تمهیدات ترافیکی ویژه مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه توضیح داد و گفت : محدودیت ها و ممنوعیت های توقف از همین امشب یعنی ساعت ۲۴ در اطراف محل دانشگاه تهران و خیابان انقلاب از تقاطع وصال تا میدان انقلاب ، کنترل می شود و ممنوعیت توقف در این معابر را خواهیم داشت .

سرهنگ موسوی پور ادامه داد : همچنین از ساعت ۴ صبح فردا در خیابان انقلاب از خیابان وصال تا میدان انقلاب محدودیت اولیه تردد انجام خواهد شد و در ادامه از ساعت ۵ صبح محدودیت تردد را از میدان فردوسی تا تقاطع بهبودی در خیابان آزادی و همه خیابان های عمود بر محور خیابان انقلاب – آزادی انجام خواهیم داد .  

وی گفت : به عبارتی از سمت شرق میدان فردوسی ، از سمت غرب تقاطع بهبودی – آزادی ، از شمال بلوار کشاورز و از جنوب خیابان جمهوری و خیابان های عمود بر محور خیابان های انقلاب – آزادی محل هایی هستند که محدودیت تردد را خواهیم داشت .

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود : در طول خیابان انقلاب و آزادی نیز در مسیر تردد و حین تشییع پیکر شهید اسماعیل هینه نیز ممنوعیت توقف را نیز اعمال خواهیم کرد .

سرهنگ موسوی پور در خصوص مسیرهای جایگزین این مراسم نیز گفت : در خیابان حافظ به جنوب و تونل توحید به صورت رفت و برگشت، مسیرها برای تردد باز می باشد و شهروندان می توانند از آنها به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده نمایند .  

وی اظهار داشت : قطعا این محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی تا پایان مراسم تشییع پابرجا خواهند بود و بعد از اتمام مراسم برداشته خواهد شد .

انتهای پیام/ 

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397249

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]